Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tina ....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tina ....

Ik zal minho maar een beetje bij staan. Ik mis in deze foto eigelijk uitstraling, de pose kan meer uit gehaald worden en de omgeving is mooi, maar wel ietswat te druk mijn inziens!!!
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door minho
      Na de vele lofbetuigingen had ik ook graag eens mijn bevindingen laten kennen. Ik heb even geprobeerd me niet te laten beïnvloeden door het modelletje.
      De achtergrond had ik misschien wel meer flou gemaakt.
      Ik kan me niet ontdoen van de indruk dat de fotograaf gezegd heeft: sta eens hier, zet eens je rechter voet zo, hou je handje zo en kijk eens die richting uit. Misschien zit ik totaal fout, maar de pose komt me als zeer geforceerd en kunstmatig over. Het hoofd had misschien ook beter tussen twee zwarte delen achtergrond gestaan.
      Maar laat me er onmiddellijk aan toevoegen dat dit een zeer verdienstelijke poging is en dat ik zelfs hiertoe nog niet in staat ben.
      Mvg
      Minho.
      Kijk , de fotograaf heeft hier niets gezegd hoe ze moet staan of hoe ze haar voetje moet zetten, ze heeft genoeg ervaring om te weten hoe ze er het voordeligst over komt .
      Wat de achtergrond betreft , ik heb deze zo flou mogelijk gemaakt door telkens voor de grootste lensopening te kiezen (2.8). Tuurlijk zou je digitaal nog kunnen bijwerken maar ik hou daar eigenlijk niet zo van . Als ik mijn achtergrond vergelijk met de opnames in sommige modebladen dan vind ik deze nog niet zo storend.

Comment

Oei.. applaus!
        Zeer mooie lokatie.... Waar is dit als ik vragen mag (of lees ik misschien ergens overheen)....
        Daarnaast een prachtig model in een mooie pose..
        En ook nog perfect eigelijk kwa kleuren & belichting..

Geen aanmerkingen van mijn kant! Ga vooral zo door!
        Canon 30D
        Canon 24mm 1.4L | Tamron 28-75mm 2.8 | Canon 50mm 1.4 USM | Canon 70-200 2.8L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisly
          maar 18 maart zal de achtergrond wel beter zijn zeker?
          Ik kijk er alvast naar uit!

Greetz,
          chrisly
          Gij niet alleen, gij zekers niet alleen

@Noël: Knappe prestatie heb je hier neergezet en ik zou het zeker niet beter kunnen zeggen:"Als ik mijn achtergrond vergelijk met de opnames in sommige modebladen dan vind ik deze nog niet zo storend"
          Van mij mag je het zelfs anders formuleren:"Als ik mijn foto vergelijk met de opnames in sommige modebladen dan vind ik deze er ook in passend
          Groeten, Gino
          http://www.e-designstudio.be

Comment

Prachtige opname van een mooi model op een special locatie.
            Mooie kleuren en goede compositie.

Groeten
            leon
            Groeten Leon
            http://www.flickr.com/photos/8323118@N08/
            Panasonic DMC-FZ200 -DMC FZ1000 BD0365BE

Comment

Working...
            X