Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Strandjutter - drieluik

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De Strandjutter - drieluik

mooi drieluik en eens een super passend kader

Comment

heel mooi gedaan; echt een toppie.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooie serie! Ben benieuwd hoe je hem benaderd heeft. Ik zie vaak mensen die ik graag op de foto zou willen zetten, maar ben vanzelf altijd te verlegen om ze direct te vragen.
        vriendelijke groeten, Helen
        Updated WWW.HELENICA.NL
        ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Comment

Allen bedankt voor de positieve commentaren.
          Tot voor een 2-tal weken moest ik het digitaal met een compactje doen (alhoewel ik vroeger altijd gewoon was met Nikon analoge reflexen te fotograferen).
          Dit compactje heeft me overtuigd van de voordelen van het digitaal fotograferen, maar tegelijkertijd moest ik ook met de nadelen van zo'n vestzakcameratje afrekenen: trage opstarttijd, na elke foto efkes wachten tot het op de kaart gechreven werd, vrij veel paralax (goed geschreven?) verschijnselen als ge met de gewone zoeker werkt, een autofocus die het voor de klassieke vakantieprentjes wel goed doet, doch enkel via het menu instelbaar is, en dus niet vlot aanpasbaar, archimoeilijk om volledig manueel scherp te stellen (ge moet dat via dat kleine monitorke doen).........
          Kortom, alhoewel mijn laatste Nikon analoge reflex nauwelijks 4 jaar oud was, heb ik mij toch een D70 aangeschaft.
          En nu is fotograferen terug plezant geworden......
          Alhoewel ik mijn compactje zeker niet wegdoe.

@Helen: eigenlijk herken ik heel goed jou probleem. bovendien als je zo iemand gaat aanspreken, gaat hij poseren, en dan krijg je ook geen mooie foto's meer. Gelukkig kan ik nu gebruik maken van mijn 75-240 objectief, en daardoor kun je vanaf een meter of 5 afstand toch een close-up bekomen.
          Deze man had wel in de gaten dat ik hem aan het viseren was, doch zijn aandacht ging vooral uit naar wat er op het strand te zien was. En aldus....

Dirk
          Last edited by Medidoc; 16 februari 2005, 12:13.
          Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

Comment

toffe foto's, zalig gepresenteerd... een plezier om naar te kijken
            Panoramix

Comment

Prachtige foto's en dito bewerking.
              Groeten Omega.

www.digiwaart.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Medidoc
                Allen bedankt voor de positieve commentaren.
                Tot voor een 2-tal weken moest ik het digitaal met een compactje doen (alhoewel ik vroeger altijd gewoon was met Nikon analoge reflexen te fotograferen).
                Dit compactje heeft me overtuigd van de voordelen van het digitaal fotograferen, maar tegelijkertijd moest ik ook met de nadelen van zo'n vestzakcameratje afrekenen: trage opstarttijd, na elke foto efkes wachten tot het op de kaart gechreven werd, vrij veel paralax (goed geschreven?) verschijnselen als ge met de gewone zoeker werkt, een autofocus die het voor de klassieke vakantieprentjes wel goed doet, doch enkel via het menu instelbaar is, en dus niet vlot aanpasbaar, archimoeilijk om volledig manueel scherp te stellen (ge moet dat via dat kleine monitorke doen).........
                Kortom, alhoewel mijn laatste Nikon analoge reflex nauwelijks 4 jaar oud was, heb ik mij toch een D70 aangeschaft.
                En nu is fotograferen terug plezant geworden......
                Alhoewel ik mijn compactje zeker niet wegdoe.

@Helen: eigenlijk herken ik heel goed jou probleem. bovendien als je zo iemand gaat aanspreken, gaat hij poseren, en dan krijg je ook geen mooie foto's meer. Gelukkig kan ik nu gebruik maken van mijn 75-240 objectief, en daardoor kun je vanaf een meter of 5 afstand toch een close-up bekomen.
                Deze man had wel in de gaten dat ik hem aan het viseren was, doch zijn aandacht ging vooral uit naar wat er op het strand te zien was. En aldus....

Dirk
                jij schrijft volledig mijn verhaal......
                en na zes maand staat de teller van de D70 reeds boven de 3650
                heel mooi resultaat en veel geluk met het apparaat
                foto's zouden ook mooi zijn in zwartwit

groet
                Manu
                Last edited by Manu; 17 februari 2005, 10:45.

Comment

Prachtige presentatie
                  https://waltertalboom.be-
                  Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

Comment

prachtige foto's en heel goede bewerking met passend kader

Comment

Mooi
                      Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

Comment

erg mooi
                        Groetjes Christianne
                        Christianne's fotoweb
                        BD0243nl

Comment

Working...
                        X