Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fashion op locatie!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fashion op locatie!

Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Re: Fashion op locatie!

Er is iets raars aan die foto, ik vind em goed maar toch heb ik niet het consumer gevoel bij de gelaatsuitdrukking van het model ... maybe ligt het gewoon aan mij
    www.fotofolio.be

Comment

echt een fashion look, kleuren en scherpte ok.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Hey Jeff, knap hoor.
        Jij weet wel overal het goede licht te voorschijn te toveren he.
        Groetjes Staf

Comment

Ziet er goed uit
          maar de achtergrond mocht iets donkerder naar mijn goesting
          Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Technisch goede foto maar dat model bekijkt mij maar heel vies

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele
              Technisch goede foto maar dat model bekijkt mij maar heel vies

Ik weet het, maar juist daarom vind ik het model bijzonder!
              Nog even een tweede opname, waar ze U misschien "iets" liever bekijkt!
              In ieder geval bedankt voor je reactie.

Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Hi,

De kleuren spatten hier van het scherm, prachtig!
                Het model spreekt mij alleen niet aan, erg mannelijk vind ik.
                Maar de foto op zich is erg mooi.

gr. Ebbie
                Groetjes, Ebbie
                mijn foto-log

Comment

Voor wat betreft die bovenste: ik zou er aan de bovenkant even flink de schaar doorheen halen. Daar wordt 't naar mijn idee sterker van; indringender misschien wel. In de huidige afmetingen zo'n 50 pixels van de bovenkant en een stuk of 30 wel van de rechterkant. Een zelfde krappere uitsnede is denk ik ook beter voor de tweede opname: 60 pixels van de bovenkant en wellicht ook nog een pixeltje of 20 van de linkerkant. Verder lekker in de kleuren, mooie pose van model (vooral in de eerste). Ja, dit mag ik wel

Comment

fototechnisch is ie prachtig,maar model heeft precies azijn gedronken!
                    grts; M

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door meuwi
                      fototechnisch is ie prachtig,maar model heeft precies azijn gedronken!

Ik weet het, maar toch is dit een blik die veel mensen aanspreekt.

Je moet is opletten als ze in de rode loper nog is iets geven van een
                      of andere ontwerper die zijn nieuwe creaties brengt, je ziet geen lachende
                      meiskes meer! Nu hebben ze een blik zoals dit model waar ik zondag het genoegen had om eens mee samen te werken.
                      Als extra nog een beeld van zondag.

Last edited by Digipics357; 16 februari 2005, 11:07.

Comment

Een arrogante blik is best mooi, alleen dit model heeft 'het' niet.
                        Jammer hoor, want afgezien hiervan is het een erg mooie foto.

gr. Ebbie
                        Groetjes, Ebbie
                        mijn foto-log

Comment

Ik vind N° 2 de leukste.
                          Alhoewel alle drie technisch perfect (zou ik niet voor mekaar krijgen), heb ik dezelfde bemerking dan de vorigen op het model.

Bij foto 1 & 3 zou ik inderdaad ook wat proberen te croppen.
                          Alhoewel in foto 3 het schaduweffect erg mooi is, vind ik toch dat de voeten niks van meerwaarde aan de foto bieden, een strakkere cadrage zou misschien toch veel beter zijn.

Dirk
                          Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ebbie1971
                            Een arrogante blik is best mooi, alleen dit model heeft 'het' niet.
                            Jammer hoor, want afgezien hiervan is het een erg mooie foto.

gr. Ebbie
                            Smaken verschillen, ik was zeer opgetogen over dit model.

Comment

Ik denk dat het een model met veel uitstraling is, een technisch uitstekende foto (zoals we dat van digipics gewend zijn) maar de visagie is niet helemaal top. Sterker nog ik denk dat deze visagie niet de mooie kanten van dit model versterkt maar eerder de onvolkomenheden van het gezicht versterkt. En de bedoeling van goede visagie is natuurlijk net het omgekeerde.

groeten

Comment

Working...
                              X