Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

on the beach

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• on the beach

Persoonlijk een heel mooie foto van de overige 3 leden van ons gezinnetje (kleine Hanne liet pas een half jaar later van zich horen ) maar er moet precies toch aan gecropt worden om hem beter toch zen recht te laten komen. Verleden jaar genomen met een canon A60 maar de scherpte laat een beetje te wensen over om hem te vergroten.
    ooit ... .

Re: on the beach

er moet idd aan gecropt worden.
    Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

Comment

Heeft ook wel iets: zo twee verloren figuurtjes op een verlaten strand. Dus hoeft niet per se gecropt te worden. Maar een volgende keer zou ik ze gewoon een andere positie laten aannemen, in plaats van een beetje lullig staan te zwaaien (sorry voor de uitdrukking). Bijvoorbeeld: dansen in de ruimte of juist heel stil staan kijken naar zee.
      Als het de bedoeling was om de mensen zelf wat beter in beeld te krijgen zou ik inderdaad wat dichterbij gekomen zijn.
      Canon 70D
      En als ik het wat compacter houd: Fuji HS35

Comment

De Panne ? Ter hoogte van de camping ?

Comment

Het is een "toevallige" foto dus dat wuiven had ik niet echt onder controle. Al enkele crops gedaan en hier en daar ziet het er dan beter uit.
          ooit ... .

Comment

Working...
          X