Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
idee vind ik héél knap,
heb wat moeite met de 'onzichtbare' benen en 'afgesneden' hielen.
ongetwijfeld heb je hier vanuit meerdere posities geschoten.
ik zou iets meer naar links zijn gegaan (benen zichtbaar, voeten voor linkerhand) en mss iets lager gemikt (ook hielen erbij).
heb je ergens zoiets staan?
hé, misschien dat ik dan toch deze beter vind hoor, 't is maar ff brainstormen ...
mm
de eerste is echt super
compo ;sepiatoon ;belichting ...
ik begrijp wel de bedenking van MM... 't zou idd ook wel beter kunnen zijn, ff uitproberen...
alhoewel het niet alles in beeld brengen ook wel wat aan de fantasie over laat en daardoor het beeld ook wel sterk maakt...
Hallo Embee, zeer sterke plaat (ik heb het over 1ste)
Bijzonder knap en gewaagd camerastandpunt. Ik vind het bijzonder leuk dat de schoenen een beetje vuil zijn - een beetje 'geleefd' hebben. Prachtige dieptewerking door zwaar perspectief en scherpteverloop. Gekruisigde houding is een schitterende vondst...
Een beetje jammer is het uitgebrande deel boven het hoofd, maar zelfs dat past perfect in de sfeer van "de kruisiging".
Hoe kom je nu in godsnaam op zo'n idee ? Knap hoor !
Greetz, Kariboe
P.S. Knappe viering deze morgen - ik heb gekeken. Nu heb je eindelijk ook een gezicht...
Was dat op je eigen parochie ?
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment