Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D'accord Leon?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• D'accord Leon?

Vorig jaar was ik een week-endje in Rome. Deze morgen keek ik eens terug naar mijn foto's en toen zag ik deze terug. En ook nu twijfel ik weer of hij goed genoeg is voor een posting.
    Ik weet het hij is niet perfect maar sommige oude mensen kunnen toch wel iets hebben vind ik telkens.
    Kijkt "Leon" nu kwaad, smekend, is er een triestigheid of is het fierheid?

Ik speelde met saturation het moest voor mij geen ZW/W zijn maar kleur moest ook niet en toen stopte ik hier

En toen kocht ik mij een kodakske
    D70/DX 18-70AF/70-300 AF NIKKOR/50mm 1,4D/Tamron DI28-300 3.5-6.3 macro/SB600/Sigma 80-400 mm F 4.5-5.6 D OS APO

Waarom zijn lenzen rond....En foto's rechthoekig??????
    Da vraag ik mij nu ne keer af zie....

Re: D'accord Leon?

chui daccord (chat taal, mijn goed frans is correct hoor)

ik denk dat het het begin van een knappe 'oude' lach was naar je. een secondje langer wachten, en we hadden misschien niet eens meer moeten twijfelen

ik twijfel over de bewerking. moest je nu verdergaan tot z/w, of eerder sepia of zo?? ik twijfel nog, ik laat je iets weten

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

maar sommige oude mensen kunnen toch wel iets hebben vind ik telkens.
      maar even over de opname, vind hem wel wat hebben, goed moment.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

hele knappe foto
        die expressie op die man zijn gezicht en de compo zijn klasse
        voor mij zou iest meer contrast gemogen hebben, kvinnem nu wat flauw kwa kleur
        [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

een knappe foto door de uitdrukking van Leon Maar de kleur dat is een andere kwestie die zit zo tussen kleur en z/w ... niet helemaal mijn ding.
          Groetjes Vicky

Comment

ik zet er even de kleurversie bij, zo kan er nog wat meer gespeculeerd worden over kleur (en zo) nu waarom ik de kleur zo zette was voor verschillende redenen.
            Persoonlijk vond ik deze foto wel wat hebben voor zwart wit, maar ik lees af en toe dat omzetten naar zw/w moeilijk is, persoonlijk doe ik dat meestal door de mode naar grayscale te doen of dooe saturation naar nul te doen en dat deed ik deze keer.

ik denk dat het het begin van een knappe 'oude' lach was naar je. een secondje langer wachten, en we hadden misschien niet eens meer moeten twijfelen
            Ik moet u ontgoochelen dit was de tweede opname van dezelfde man, de vorige werd ontsierd door het mooie poepje van een italiaanse schone en daarop keek deze man identiek

en dan nu Leon in kleur

En toen kocht ik mij een kodakske
            D70/DX 18-70AF/70-300 AF NIKKOR/50mm 1,4D/Tamron DI28-300 3.5-6.3 macro/SB600/Sigma 80-400 mm F 4.5-5.6 D OS APO

Waarom zijn lenzen rond....En foto's rechthoekig??????
            Da vraag ik mij nu ne keer af zie....

Comment

Working...
            X