Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
ik zou zeker proberen om die paar vlekjes in haar gezicht weg te klonen. die vind ik nogal storend. Voor de rest: mooie opname. Waarom niet ook de transformatie van dacale gebruiken zodat haar hoofd vooral links staat ?
Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.
ik ben zo vrij geweest van ook een beetje te sleutelen aan je beeld.
Indien je dit liever niet hebt, dan verwijder ik het beeld op uw verzoek.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
De reden zou zijn waarom dat ze bij Dacale gemakkelijker kijkt of lijkt te kijken omdat mensen van links boven naar rechts onder zouden kijken en die lijn dus als natuurlijk overkomt.
Een lijn van links onder naar rechts boven komt daarentegen harder en agressiever over / tegennatuurlijk.
Ik vind de bewerking van Digipics wel mooi, alleen lijkt er wat een groenige waas over de foto te zitten... Maar het wegclonen van de vlekjes zal ik ook eens even proberen
Ook de sepia bewerking van Dorpel vind ik mooi Kun je uitleggen wat je precies allemaal gedaan hebt?
Allereerst heb ik de vlekjes weggewerkt (gecloned) in ps.
Daarna heb ik via neat image de ruis weggewerkt ; vervolgens in ps ogen en mond beetje meer in de aandacht gebracht en vervolgens de action sepia toegepast.
Mooie portretfoto. Mooie belichting zonder gesofistikeerd studiomateriaal. De spiegelomzetting geeft inderdaad een sterkere compositie. Over de "huidbewerking" ben ik minder te spreken, maar da's persoonlijk. Ik hou nu eenmaal van naturel zonder maquillage. Ik denk dat de foto beter zou geweest zijn zonder die roze zetel of kussen half achter het model.
Comment