Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

straatfotografie, Leuven III

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] straatfotografie, Leuven III

ééntje in kleur

Last edited by D.B.D; 3 juni 2023, 11:01.

Re: straatfotografie, Leuven III

zeer interessante tweede !
    nb derde: de dame had duidelijk nood aan contactlenzen ? (uitsnede vind ik ook de minste van de drie)
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

dank u voor uw beoordeling Gr.Daniel

Comment

3 voor de prijs van 1
        Hoeveel verschillende foto's mag je hier eigenlijk plaatsen in 1 topic ?
        Vroeger was dat 1 foto per 24u, blijkbaar is dat nu aangepast

Mvg Yves.
        What you see is what you get

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yves23 Bekijk bericht
          3 voor de prijs van 1
          Hoeveel verschillende foto's mag je hier eigenlijk plaatsen in 1 topic ?
          Vroeger was dat 1 foto per 24u, blijkbaar is dat nu aangepast

Mvg Yves.
          inderdaad je mag 1 nieuwe foto-discussie (topic) per kalenderdag starten, met maximaal 3 foto’s van éénzelfde onderwerp Groeten Daniel
          Last edited by D.B.D; 3 juni 2023, 16:20.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
            inderdaad je mag 1 nieuwe foto-discussie (topic) per kalenderdag starten, met maximaal 3 foto’s van éénzelfde onderwerp Groeten Daniel
            inderdaad maar de foto's moeten dan wel tegelijkertijd gepost worden en niet naderhand nog enkele fotos bijvoegen...
            nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
              inderdaad maar de foto's moeten dan wel tegelijkertijd gepost worden en niet naderhand nog enkele fotos bijvoegen...
              (ongeacht of die foto's van bij de start geplaatst worden, of later aangevuld bij updates).
              Groeten Daniel

Comment

D.B.D.,

Drie foto's is geen probleem, maar ze moeten wel van hetzelfde onderwerp zijn, en dat is hier niet het geval.
                De bedoeling is dat je een kleine aanpassing doet, of een zw-w versie erbij zet, of het onderwerp vanuit een andere hoek, maar niet zoals jij doet: drie totaal verschillende foto's.
                Gelieve dus 2 van je foto's te verwijderen, of aanpassingen te posten in de zin van het reglement.

Je blijft ook maar steeds de kantjes ervan af lopen, zo ook met het nutteloos en ongevraagd verwijderen van foto's - wat ook niet toegestaan is.
                Ik vrees dat je één van deze weer "tegen de lamp gaat lopen".

Maar ja, vanaf maandag gaat het forum voor een aantal dagen op "read only" vanwege een grote update en kan er niet gepost worden.
                In die tijd misschien toch eens overdenken waarom je posts/berichten zo vaak kritiek uitlokken. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Of misschien toch?

Ik geef je deze (vriendelijke) overweging maar mee ... je doet er uiteraard mee wat je wil.
                En ik wil ook geen reply van jou op dit bericht, maar wel actie. Alles is gezegd. Daden, en geen woorden meer.

Jaja
                Mede-oprichter en voorzitter van Belgiumdigital.
                Last edited by jaja; 3 juni 2023, 19:06.
                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

de drie beelden die ik toonde zijn alle drie onderwerp straatfotografie Leuven. Als ik nu eens overloop het begint eerst vriendelijk zelf verschillende keren in de HOF, tot dat er een paar personen doelbewust op alles wat ik post kritiek beginnen te geven en zelf op mijn persoon wat niets meer te maken heeft met opbouwende kritiek maar er alles aan doen om mij in een slecht daglicht te zetten en pesterijen doen, er zijn er zelf bij die hier in jaren niets hebben gepost maar plotseling verschijnen wat je vroeger een trol noemde. Nu ik kan veel verdragen maar BD. is niet de enigste fotosite misschien zal ik mijn beelden ergens anders gaan posten. Dan hebben die personen hun doel bereikt en hopelijk vinden ze een ander slachtoffer. Vriendelijke groeten Daniel

Comment

Amen ...

Jaja
                    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

1) saai - te monotoon grijs
                      3) niet scherp
                      2 blijft dus over - leuk kiekje door perspectief en kleurtjes
                      Groet,
                      Peter
                      mijn website : klik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                        1) saai - te monotoon grijs
                        3) niet scherp
                        2 blijft dus over - leuk kiekje door perspectief en kleurtjes
                        Groet,
                        Peter
                        Lijkt dat DBD gebanned is .... (voor de 2de keer in 3 jaar). Weet niet of verder reageren op zijn kiekjes dan nog zin heeft?
                        Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
                        - Isaac Asimov-

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JC Bekijk bericht
                          Lijkt dat DBD gebanned is .... (voor de 2de keer in 3 jaar). Weet niet of verder reageren op zijn kiekjes dan nog zin heeft?
                          Goh, waarom niet?
                          Mensen kunnen er ook uit leren waar er verbetering te halen valt.
                          Instagram / Facebook

Comment

Working...
                          X