Enjoy !
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
- Alleen natuurlijk licht, met Eva.
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: - Alleen natuurlijk licht, met Eva.
Technisch dik in orde maar het etaleren van borsten heeft echt geen artistieke waarde.
-
Technisch dik in orde maar het etaleren van borsten heeft echt geen artistieke waarde.
en hier verkondig jij mij " ex cathedra " wat een artistieke waarde heeft of niet ?
Jij gaat nogal een vaart met je artistieke regels...... als we jou volgen moeten
er heel wat kunstwerken uit de musea gehaald worden, schilderijen, standbeelden, tekeningen enz...
Toch bedankt voor je reactie...( maar " open your mind " zou ik zeggen )
D.
Comment
-
Ik denk niet dat de stelling 'open your mind' hier van toepassing is, maar begrijp het . De houding om een beetje van haar borsten te ontbloten vind ik nogal gekunsteld. Ondanks de pose vind ik het wel een knap beeld met mooie kleurcombinatie!vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
Ik ben geen fan van de toning maar ik vind het wel een leuk beeld !
Straks gaat er misschien een of andere hier inspiratie opdoen en jou vermelden als bron
Fijne verjaardag Daniël !bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtIk ben geen fan van de toning maar ik vind het wel een leuk beeld !
Straks gaat er misschien een of andere hier inspiratie opdoen en jou vermelden als bron
Fijne verjaardag Daniël !nikon coolpix s9100
Comment
-
Mooi shot alleen net wat tè vroeg afgedrukt..?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk berichtHahaha Walter toch ! In andere topics leg je aan iedereen uit dat er geen regels zijn in fotografie...
en hier verkondig jij mij " ex cathedra " wat een artistieke waarde heeft of niet ?
Jij gaat nogal een vaart met je artistieke regels...... als we jou volgen moeten
er heel wat kunstwerken uit de musea gehaald worden, schilderijen, standbeelden, tekeningen enz...
Toch bedankt voor je reactie...( maar " open your mind " zou ik zeggen )
D.
Comment
-
Bedankt Walter voor je uitleg ( en ook alle andere voor de feedback )
Wat ik persoonlijk interessant vind aan dit beeld, is het volgende:
We zien miljoenen foto's van vrouwen met een " decolleté " waar we de bovenste helft van de borsten zien, soms tot net aan de tepel,
en soms diep tussen de twee borsten in... komt nooit een negatief commentaar op ,...
Hier zien we de onderste helft van twee borsten, net dezelfde vorm ( buiten wat verschil te wijten aan de zwaarte kracht ! ),
ook geen tepels te zien, geen inkijk tussen de twee borsten, ... en het word minder geapprecieerd, of gekunsteld genoemd ...
Raar toch ? wat vinden jullie hiervan ? iets dat minder gezien of gedaan word, is dan minder geapprecieerd, of wat " shocking " ?
Verder nog wat info over '"gekunsteld"... ik werk veel met volledig geregisseerde shoots, bijna alles onder controle en regie,
maar soms doe ik ook shoots waar ik het model volledig haar ding laat doen, bijna zonder enige bijsturing van mij,
zoals hier het geval is, bij het model thuis.
NB. Ik doe dit wel met modellen die reeds kunnen poseren, die heel lichaam bewust zijn, mensen van de dans wereld,
show wereld, circus wereld, performance wereld, sporters, enz...
De pose hier, heeft het model zelf gedaan, zonder bijsturing, en dit in een opvolging van vele andere poses, spontaan en in mijn
inziens niet echt gekunsteld...het vlotte allemaal heel soepel na elkaar.
Ik wens jullie ook nog veel shoot plezier toe, geniet ervan !
D.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht.....De pose hier, heeft het model zelf gedaan, zonder bijsturing, en dit in een opvolging van vele andere poses, spontaan en in mijn
inziens niet echt gekunsteld...het vlotte allemaal heel soepel na elkaar.
grt Bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht" sliuiot me hier bij aan"
Is het niet de bedioeling iets i.v.m. het beeld te plaatsen inplaats van te proberen lachen met een typfout ? slim slim ventje trek je populariteit nog maar wat op
Als ik jouw domme schrijffouten zou moeten gaan opvissen hier in dit forum dan heb ik nog weken werk ! Maar daar bedank ik voor !bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht" sliuiot me hier bij aan"nikon coolpix s9100
Comment
Comment