Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Op een of andere manier bekruipt me het gevoel van gestraft te zijn - in de hoek, hoofd naar beneden, donker en onderbelicht
Maar waarschijnlijk ben ik mis - want het is weer een showcase van de bovenste plank natuurlijk
Ik volg blauwzwart, en verder vind het meisje volledig uit de context, zonder de zoveelste uitleg van DBD
kan je je niet inbeelden dat dit een hindernissen parcours is...
Was dit meisje gedwongen of gestraft om dit te doen ? zo kan het ook over komen...
Ik volg blauwzwart, en verder vind het meisje volledig uit de context, zonder de zoveelste uitleg van DBD
kan je je niet inbeelden dat dit een hindernissen parcours is...
Was dit meisje gedwongen of gestraft om dit te doen ? zo kan het ook over komen...
ja ik heb haar gedwongen om in de modder te springen, voor een goede foto moet je iets voor over hebben. Dit is één van mijn betere foto's, geniet ervan!
Had je er nu enkele obstakels bijgezet in je foto, was er veel minder van je uitleg nodig...( uitleggen is natuurlijk eén van je sterke punten )
Een foto waar veel uitleg bij nodig is ( om de foto te begrijpen ) over de omgeving, het gebeuren, de context,...
is over het algemeen een minder goede foto ( voor de kijker zoals wij hier )
Had je er nu enkele obstakels bijgezet in je foto, was er veel minder van je uitleg nodig...( uitleggen is natuurlijk eén van je sterke punten )
Een foto waar veel uitleg bij nodig is ( om de foto te begrijpen ) over de omgeving, het gebeuren, de context,...
is over het algemeen een minder goede foto ( voor de kijker zoals wij hier )
D.
ik heb reeds meerdere gepost over dit onderwerp, maar het is zoals een fotoboek als je ze alle bekijkt zie je het verhaal.Deze uitleg is voor diegene die eigenlijk geen interesse hebben en er alleen op uit zijn om hem af te breken,
het is Pinksteren misschien krijg je de geest groeten Daniel
ik heb reeds meerdere gepost over dit onderwerp, maar het is zoals een fotoboek als je ze alle bekijkt zie je het verhaal.Deze uitleg is voor diegene die eigenlijk geen interesse hebben en er alleen op uit zijn om hem af te breken,
het is Pinksteren misschien krijg je de geest groeten Daniel
ik denk niet dat er ook maar een enkele geest is die krachtig genoeg is om DBD te begrijpen, laat staan dat hij zichzelf al zou begrijpen...
Comment