Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
straatfotografie, Leuven
Collapse
X
-
-
Re: straatfotografie, Leuven
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtFoto heeft nabewerking nodig hoor.
Cir.Pol. filter gebruikt? Nee zeker?
Comment
-
Je foto straalt spijtig genoeg niets uit van een foto van 1910 gemaakt door " Eugène Atget: Shop Window "
ook niet van techniek, toning of inhoud, of je nu een Cir.Pol.filter gebruikt hebt of niet, maakt niet veel uit ,
want je vergelijk met een foto van in de jaren 1900 zit er niet in...de donkere, onderbelichte dame op de voorgrond past er niet bij...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk berichtJe foto straalt spijtig genoeg niets uit van een foto van 1910 gemaakt door " Eugène Atget: Shop Window "
ook niet van techniek, toning of inhoud, of je nu een Cir.Pol.filter gebruikt hebt of niet, maakt niet veel uit ,
want je vergelijk met een foto van in de jaren 1900 zit er niet in...de donkere, onderbelichte dame op de voorgrond past er niet bij...nikon coolpix s9100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk berichtJe foto straalt spijtig genoeg niets uit van een foto van 1910 gemaakt door " Eugène Atget: Shop Window "
want je vergelijk met een foto van in de jaren 1900 zit er niet in...de donkere, onderbelichte dame op de voorgrond past er niet bij...
Comment
-
-
de plaats van de dame t.o.v. de etalage vind ik ongelukkig gekozen. Zeker wanneer je de tijd en de gelegenheid had om haar eerst aan te spreken.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtde plaats van de dame t.o.v. de etalage vind ik ongelukkig gekozen. Zeker wanneer je de tijd en de gelegenheid had om haar eerst aan te spreken.mijn website : klik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtde plaats van de dame t.o.v. de etalage vind ik ongelukkig gekozen. Zeker wanneer je de tijd en de gelegenheid had om haar eerst aan te spreken.
Comment
Comment