Een NHS-verpleegster op weg naar huis na een ongetwijfeld lange werkdag. Nu de de gezondheidszorg in Engeland helemaal overrompeld wordt en in elkaar stort, zijn dit zware tijden voor deze mensen. Genomen in Leicester met mijn Nikon D7100 op 240mm.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
In gedachten verzonken...
Collapse
X
-
-
-
Re: In gedachten verzonken...
Goed meewerkende bg.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
-
ik volg volledig Eduardo...
Groeten
Freddy
Comment
-
-
-
Het gezicht is misschien "iets" te aangezet. Lang leve de AI ,maskering in de hedendaagse LR & ACR. (maar gebruik het met mate). Maar dit is wel straatfotografie . Niet alleen is deze foto "op straat" getrokken, maar er is ook aandacht voor de " fotografie", de compositie met de scherpe persoon welke zich herhaalt in de onscherpe personen in de achtergrond zorgt voor een lijn die ons doorheen de foto trekt. Hier zien we omgeving ...en dat is belangrijk in straatfotografie... anders spreken we gewoon over een straatportret.. Vandaar dat ik in mijn persoonlijke voorkeur maximum 50mm FF acceptabel vindt voor straatfotografie. Mensen met telelenzen op straat zijn gewoon voyeurs, bange fotografen. (persoonlijke mening hé)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk berichtHet gezicht is misschien "iets" te aangezet. Lang leve de AI ,maskering in de hedendaagse LR & ACR. (maar gebruik het met mate). Maar dit is wel straatfotografie . Niet alleen is deze foto "op straat" getrokken, maar er is ook aandacht voor de " fotografie", de compositie met de scherpe persoon welke zich herhaalt in de onscherpe personen in de achtergrond zorgt voor een lijn die ons doorheen de foto trekt. Hier zien we omgeving ...en dat is belangrijk in straatfotografie... anders spreken we gewoon over een straatportret.. Vandaar dat ik in mijn persoonlijke voorkeur maximum 50mm FF acceptabel vindt voor straatfotografie. Mensen met telelenzen op straat zijn gewoon voyeurs, bange fotografen. (persoonlijke mening hé)
Comment
Comment