Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

portret iaan het strand

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: portret iaan het strand

Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
    Het is niet de bedoeling dat je de foto vervangt.
    Nu lees ik opmerkingen over een foto die er niet meer staat.
    ja maar dat is wat ze vragen, verbetering aanbrengen maar voor sommige zal het toch nooit goed zijn hoor
    Moderator Note: D.B.D, je bent er in het verleden al op gewezen dat foto’s vervangen door een nieuwe versie tegen de forumregels ingaat. Plaats updates of nieuwe versies in een nieuwe reactie, zodat voorgaande commentaren relevant blijven. Ook de andere eerder opgelegde regels blijven van toepassing. Bij het herhaaldelijk negeren ervan zal door de moderatoren ingegrepen worden. Dit alles is evenwel geen vrijgeleide voor andere leden om op-de-man te reageren. Wie geen opbouwende kritiek kan geven, zwijgt beter.
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Ik weet niet wat er allemaal aan de hand is, lees veel negatieve commentaren over de fotograaf in kwestie en dat schrikt me wat af om zelf ook te posten, het verpest de sfeer op dit forum.

Enkele punten over bovenstaande foto - bedoeld als constructieve feedback:

- De hooglichten wat naar beneden halen zodat de uitgebrande stukken makkelijker kijken (benen, hoed en rechterwang)
      - Linkeroog zou ik iets oplichten (niet teveel)

Mooi zonlicht, leuk met dat briesje in haar haren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JC Bekijk bericht
        jammer dat je geen berichten rechtsreeks aan de mods kan raporteren, dit is gewoon een flagrante schending van de forumregels. Het gaat precies van kwaad naar erger met onze Danny ...
        Je kan dat wel rechtstreeks melden via het uitroepteken onderaan ...

Jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Working...
        X