Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
de rug toekeren
Collapse
X
-
-
Re: de rug toekeren
Mooi beeld met wel de originele achtergrond deze keer - maar die een pak donkerder is gemaakt.
Er zijn bewerkingsfouten aan het gezicht tussen de armen en achter waar de haren het strand raken
Ook de uitsnede van de jurk linkerkant valt hard op
Bewerkingen zijn pas goed uitgevoerd als niemand ze kan zien
Als je keer op keer dergelijke trukken uithaalt worden je beelden heel nauwgezet bekenen hoormijn website : klik
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtMooi beeld met wel de originele achtergrond deze keer - maar die een pak donkerder is gemaakt.
Er zijn bewerkingsfouten aan het gezicht tussen de armen en achter waar de haren het strand raken
Ook de uitsnede van de jurk linkerkant valt hard op
Bewerkingen zijn pas goed uitgevoerd als niemand ze kan zien
Als je keer op keer dergelijke trukken uithaalt worden je beelden heel nauwgezet bekenen hoor
Misschien een volgende keer een 3stops ND.filter gebruiken?
Comment
-
Als je hier een 3stops ND.filter gebruikt wordt alles donkerder hoor zowel je model als het strand
Je kan beter 3 stops onderbelichten op je toestel das goedkoper
Maar daarmee is je probleem niet opgelost he.
Toch vreemd dat de man die met "fine art" bezig is afkomt met dergelijke basic fotografievragen.
Groet
Petermijn website : klik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtAls je hier een 3stops ND.filter gebruikt wordt alles donkerder hoor zowel je model als het strand
Je kan beter 3 stops onderbelichten op je toestel das goedkoper
Maar daarmee is je probleem niet opgelost he.
Toch vreemd dat de man die met "fine art" bezig is afkomt met dergelijke basic fotografievragen.
Groet
Peter
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lumafoto Bekijk berichtMooi geprobeerd. Oefening baart kunst maar inderdaad waarom zou het zand en zee zo donker moeten zijn als het model dat niet is? Tenzij je een surrealistisch beeld wilt maken natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk berichtdat had ik reeds gedaan maar het contrast is nog te groot, zoals ik reeds bij vorige gemeld heb het model is belicht. Met de huidige flitser is te licht voor dit soort fotografie maar het was proberen waard dat is hobby fotografie
een 3 stops filter in combi met flash kan idd wel helpen om te doen wat jij wil - maar je instellingen zijn niet goed
Je had dat beter uitgeprobeerd ipv dat te simuleren in nabewerkingmijn website : klik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk berichtja waarom ik had mijn inspiratie gehaald bij Rineke Dijkstra, en zoals je zegt oefening baart kunst binnenkort met de zomer zal ik nog eens overdoen met de ervaring die ik heb opgedaannikon coolpix s9100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk berichtHet zou misschien aangeraden zijn uw inspiratiebron(nen) niet te vermelden want als die die foto's zouden zien, zouden ze zich een kriek lachen...en het noemen van een inspiratiebron doet juist niets met de foto die U maakt...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk berichtinspiratie is niet na-apen maar ook onderzoeken en bepaalden elementen er uit halen. Maar dat zal voor u te moeilijk zijn om te begrijpen hé.Trouwens ik dacht dat je geen commentaar meer zou gevennikon coolpix s9100
Comment
Comment