Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonder gsm gaat het niet meer....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Zonder gsm gaat het niet meer....

bedankt om te kijken.

Groeten,
    Hans.

Re: Zonder gsm gaat het niet meer....

Moch mi wat meer pit maar is maar detail. Goed gezien!
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

De kijker word hier een beetje naar achter getrokken, weg van de persoon op de voorgrond,
      en dit door de fel witte muren ( iets overbelicht zelfs ) rechts achter de persoon...

D.

Comment

Heel normaal dat de kijker naar achteren wordt getrokken en dit door de leidende lijnen. De wat wittere muur heeft er niet veel mee te maken. De kijker kijkt van rechts naar links. Eerst de graffiti, daarna de vrouw en als laatste de persoon in de einder met het drukke einde van de straat.

Comment

Het hoofdonderwerp, de mevrouw met de gsm, neemt weinig plaats in, in het beeld.
          Er is wel erg veel omgeving en ik vraag me af of die de idee 'zonder gsm gaat het niet meer' wel versterkt.
          Zo niet zou je flink wat kunnen wegcroppen.
          Straatfotograaf in Antwerpen

Comment

De compo zit het wat mij betreft wel goed met een mooie dieptewerking en het verhaal is ook goed. Wanneer je met een blinddoek in de openbare ruimte een foto maakt dan staat er zeker iemand op met een telefoon. De grijstinten zijn erg flets. Een kleurenbeeld omzetten naar zw/w vergt meer dan de kleurenmodis uitschakelen. Wanneer je die techniek niet goed beheers houdt dan de prent in kleuren.

Comment

De persoon wat tè nadrukkelijk (donker) aanwezig ten opzichte van de omgeving.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Aan allen,

een welgemeende dank u voor het advies !
                Het topic 'mensen', en dan nog meer bepaald straatfotografie, is duidelijk iets wat ik nog niet onder de knie heb.
                Maar dankzij jullie commentaar leer ik bij !
                Ik ga dit beeld wel niet meer herwerken (er mankeert precies toch wat te veel aan, zou te veel moeten doen in nabewerking) maar ik neem alle advies mee.
                Zoals ze bij ons zeggen : "de volgende zal een andere zijn !"

groeten,
                Hans.

Comment

Prima reactie Hans. Foto gaat niet beter worden met nabewerking. De lat iets hoger leggen en plezier hebben aan het fotograferen.

Comment

Working...
                  X