Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vrolijkheid
Collapse
X
-
-
Re: Vrolijkheid
Een leuke !
Zelf had ik hier liever ten voeten uit, jij misschien ook ...
bovenaan heb je toch ook ruimte die voor dit soort beeld niet hoeft.
Zoiets merk ik bij eigen opnames dikwijls pas achterafbedankt om te kijken of te reageren, frans !
-
Mooi, knal scherp !
Zeer mooi, zacht z/w maar ik denk dat deze in kleur ook wel mooi is.
Mij valt wel het logo/uithangbord van De Standaard wat op (misschien omdat ik ook een 'uil' ben ), maar daar kan jij niet aan doen.
groeten,
Hans.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk berichtDit beeld roept inderdaad om kleuren...
D.
Comment
-
De dames staan er mooi op. Kleur is misschien, een meerwaarde bij deze foto. Het bord verwijderen is bij dit soort beelden " not done ".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk berichtDe dames staan er mooi op. Kleur is misschien, een meerwaarde bij deze foto. Het bord verwijderen is bij dit soort beelden " not done ".
Voor mij kijk je nu niet direct naar de gekleurde jurken die allemaal verschillend zijn. Nu zijn de gezichten van de vrouwen interessanter, wat mijn bedoeling was.Last edited by Marsje; 12 mei 2023, 21:41.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marsje Bekijk berichtDe meerwaarde? Vermoedelijk zijn er tientallen foto's gemaakt in kleur maar, geen enkele in de tinten die ik heb gebezigd. Dus?
Comment
Comment