Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

alleen met hun twee

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: alleen met hun twee

Als deze kunstenaar zijn kunstwerken eens gewoon op een eigen website zou zetten ?
    Dan is men van weerszijden van het vervelende gedoe vanaf.
    Een win-win situatie toch
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      Als deze kunstenaar zijn kunstwerken eens gewoon op een eigen website zou zetten ?
      als jij je eens aan de regels houdt, dan is er ook een probleem opgelost, ipv van steeds op de man schieten ik dacht dat hier een beetje beschaafdheid op zijn plaats zou zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht

dan mag hij wel niet vergeten ons de link van zijn website door te geven zodat we verder kunnen genieten van zijn grote kunst....
        nikon coolpix s9100

Comment

Over de foto maar weer
          Op zich niet ni eenvoudig om 2 modellen indoor volledig uit te lichten.
          Maar vlak en oninteressant licht - met slagschaduwen rondom.
          Te dicht tegen de achtergrond lijkt me - achtergronddoek is helemaal gekreukt
          Wat ik ook niet snap : Iso 1600 bij 1/1250 sec - Een high speed sync test ?
          Groet,
          Peter
          mijn website : klik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
            Over de foto maar weer
            Op zich niet ni eenvoudig om 2 modellen indoor volledig uit te lichten.
            Maar vlak en oninteressant licht - met slagschaduwen rondom.
            Te dicht tegen de achtergrond lijkt me - achtergronddoek is helemaal gekreukt
            Wat ik ook niet snap : Iso 1600 bij 1/1250 sec - Een high speed sync test ?
            Groet,
            Peter
            ik denk dat de achtergrond er is ingeplakt (zie de blauwe randen aan de armen en/of broeken)...
            nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
              ik denk dat de achtergrond er is ingeplakt (zie de blauwe randen aan de armen en/of broeken)...
              dat zijn slagschaduwen van de flash - flash staat ergens centraal redelijk hoog

Comment

dat zijn slagschaduwen van de flash - flash staat ergens centraal redelijk hoog
                speciale flash dan die zelf kiest waar ze slagschaduw legt....
                nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
                  als jij je eens aan de regels houdt, dan is er ook een probleem opgelost, ipv van steeds op de man schieten ik dacht dat hier een beetje beschaafdheid op zijn plaats zou zijn.
                  Dat is een punt waar jij mij zeker geen lesje in te leren hebt !!!

Raar toch dat ik hier verder met niemand een probleem heb.
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                    speciale flash dan die zelf kiest waar ze slagschaduw legt....
                    lijkt me wel vrij normaal hoor - 1 flash - centraal redelijk hoog - wellicht met MagMod diffuser erop
                    Allé das mijn gedacht

Comment

lijkt me wel vrij normaal hoor - 1 flash - centraal redelijk hoog - wellicht met MagMod diffuser erop
                      Allé das mijn gedacht
                      inderdaad één flash, verder Diffuus licht één kant van ramen andere kant van een spiegelwand

Comment

waarom iso 1600 - 1/1250 ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                          D.B.D. U en Sien posten hier vaak en jullie hebben bewezen dat je beter kan, maar waarom posten jullie hier regelmatig foto's die beter in het emmertje passen. Is dat nu een gebrek aan zelfkritiek. U doet er de kijkers geen plezier mee die vaak nog de moeite nemen om erop te reageren. Bij bepaalde onverbeterlijke posters reageer ik al lang niet meer want ik heb wel wat beters te doen.
                          Misschien weet u het niet: het emmertje voor mislukte afbeeldingen zit op je camera en niet op dit forum.
                          bij Bommasien is er een duidelijke evolutie te zien doorheen de jaren in haar foto's, imho.

DBD daarentegen staat fototechnisch én (a)sociaal nog steeds op hetzelfde niveau als in 2020 ... toen is het geëindigd met een uitdunningsingreep van de mods (lees "ban"), het lijkt erop alsof het weer dezelfde richting uitgaat. Mensen zijn soms onverbeterlijk ...
                          Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
                          - Isaac Asimov-

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
                            D.B.D., Daniel,

ik ben nog niet zo lang terug actief op dit forum en dan vooral in het onderdeel 'mensen', waar jij ook vaak post.
                            Ik spreek je maar aan met je voornaam, hoewel ik je niet echt ken.

Ik heb me natuurlijk wel een beeld gevormd van jou aan de hand van jouw posts en reacties hier op het forum, hoe zou ik je anders kunnen kennen.
                            Ik wil je niet lastig vallen met die/mijn beeldvorming, maar toch dit.

Ik ga mij vanaf nu onthouden van enig commentaar op jouw beelden en/of posts, en dat heb je helemaal aan jezelf te danken.
                            Niet dat ik mij illusies maak over jouw interesse in mijn commentaar, maar als ik ermee stop dan is er toch al één iemand minder die zich druk maakt over jouw attitude hier en blijft het 'aangenaam en gezellig vertoeven' op Belgium Digital.

Een oproep aan anderen om ook op te houden met dit oninteressante gebekvecht kan ik nog net wegslikken.

Het ga je goed
                            Eduardo
                            Straatfotograaf in Antwerpen

Comment

Working...
                            X