Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een paardenleven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] een paardenleven

Beste fotodan ik begin uw opmerkingen stilaan moe te worden, als ik een beeld plaats met het accent op de dame dan is dat mijn beslissing en als ik haar volledig met paard op de foto wil hebben doe ik dat dan ook.
    Groeten Daniel

ééntje met drie benen
    Last edited by D.B.D; 7 mei 2023, 13:06.

Re: een paardenleven

In je vorige paarden foto had je een paard met twee benen, geen enkele paarden liefhebber gaat dit mooi vinden,

in deze hier snijd je op super lelijke wijze dwars door de knieën van dat arm paard (plus nog een stuk van de staart kwijt ! )

Ik heb persoonlijk veel voor paarden liefhebbers ( en kenners ! ) foto's gemaakt, en wat jij hier toont, durfde ik nooit aan die mensen te tonen,

want was automatisch prullenbak.

Harde comment, ik weet het, maar pure realiteit in de paarden wereld !

D.

Comment

DBD schrijft me :
      Beste fotodan ik begin uw opmerkingen stilaan moe te worden
      Bedankt voor je super aangename commentaar !

Wel in het vervolg ga ik zeker NOOIT meer reageren op je foto's, je hebt geen hulp nodig, je foto's zijn gewoon steeds perfect !

Hoe dat niet iedereen hier gemerkt heeft, na al die vele jaren dat je foto's hier plaats, dat je de beste fotograaf hier op BD bent !... proficiat !

Mijn allerlaatste reactie hier !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
        DBD schrijft me :

Bedankt voor je super aangename commentaar !

Wel in het vervolg ga ik zeker NOOIT meer reageren op je foto's, je hebt geen hulp nodig, je foto's zijn gewoon steeds perfect !

Hoe dat niet iedereen hier gemerkt heeft, na al die vele jaren dat je foto's hier plaats, dat je de beste fotograaf hier op BD bent !... proficiat !

Mijn allerlaatste reactie hier !

Comment

Ga voor de laatste.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            Ga voor de laatste.
            grt,bouk.
            Bedankt bouk, eigelijk ik ook deze is meer portret waarbij je meer de tijd krijgt om een compositie te maken zoals het zonlicht op de manen van het paard en het haar van de vrouw.

Comment

Working...
            X