Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Kritisch kijken naar je werk, fouten opmerken en verbeteren. Niets belet je om plezier te vinden in het fotograferen en bepaalde opnames leuk te vinden. Op zijn minst zou je toch een foto waar je zelf fouten in merkt beter posten in " oordeel ".
Oorspronkelijk geplaatst door walter bechholsBekijk bericht
Kritisch kijken naar je werk, fouten opmerken en verbeteren. Niets belet je om plezier te vinden in het fotograferen en bepaalde opnames leuk te vinden. Op zijn minst zou je toch een foto waar je zelf fouten in merkt beter posten in " oordeel ".
Helemaal mee eens: het is een mislukte foto. Misschien begrijpt poster niet het symbool van het emmertje op zijn camera.
soms moet je een nieuwe lens en camera eens uittesten.
Je hoeft ook niet vele malen op de zelfde opmerking te reageren.En als je me iets wil bijleren zeg dan als expert wat er verkeerd is gegaan en hoe ik het kan verhelpen
Als ik iets nieuws uittest dan weet ik zelf wel wat al dan niet Ok is en wat de aandachtspunten zijn,
daarvoor hoef ik mijn vuilbak niet in het publiek te legen !
Het automatische ogen scherpstel detectiesysteem - dat standaard opstaat - is dan blijkbaar toch niet onfeilbaar ?
Moeilijk te zeggen wat je verkeerd deed - misschien beginnen met niet als showcase te plaatsen als het niet ok is
Comment