Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Proficiat met je HoF-plaat(s)!
Een foto centreren op de pagina is zeker niet als kritiek bedoeld.
Jouw foto's zijn steeds een genot om naar te kijken.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Of iemand nu zijn foto centreert op een pagina of niet, dat is de keuze van elke poster zelf.
We hebben daar ook geen voorschriften rond geformuleerd in dit forum.
Dat geldt ook voor kadertjes - dat is de keuze van de poster zelf.
Deze moest erbij staan in de HOF. Bravo, Walter.
Wat een pracht van een beeld. Zoals we van jou gewend zijn.
Gelukkig gaat BD over leren en aanleren. En als mijn 'meesters' erover nadenken om te stoppen, dan denk ik dat dat een verlies is, maar niet alleen voor mij. Voortdoen, Walter, er komt heus wel een dag waarop iemand iets vindt op een foto van jou om een andere mening over te hebben. Als je nog heel lang meedoet .
Groetjes,
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Begrijp de hele discussie over randen, kaders en handtekeningen al veel langer niet,
maakt toch niet uit t'is toch de foto die telt...prachtige opname Daniel...proficiat met je HOF nominatie...
Comment