Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A dark place

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] A dark place

Op zolder experimenteren met licht en gelijk de nieuwe lens eens getest

Rudy,

Hier vind je meer Astrofotografie werk.

Re: A dark place

Een meer dan verdienstelijke oefening om met licht te werken.
    Echter, het ware beter geweest als het model helemaal naakt was (indien dit niet gewenst is zou ik in nabewerking kledij weggenomen hebben).
    Jammer van de pose ook, precies of het model zit op de pot... Vooral door de donkere omgeving zie je niet waar het model op zit.
    Maar zoals gezegd: een oefening, en dat dient om van te leren. Dus toch een .
    gr, H.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans.De.Smaele Bekijk bericht
      Echter, het ware beter geweest als het model helemaal naakt was (indien dit niet gewenst is zou ik in nabewerking kledij weggenomen hebben).
      Jammer van de pose ook, precies of het model zit op de pot... Vooral door de donkere omgeving zie je niet waar het model op zit.
      gr, H.
      Dank je voor de feedback Hans, je hebt daar wel een punt met de pose. Had het zo nog niet bekeken.
      Rudy,

Hier vind je meer Astrofotografie werk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans.De.Smaele Bekijk bericht
        gr, H.
        ik volg. dat toilet was ook mijn eerste reactie: waarom heeft hij dat model niet wat meer tijd gegund? Leuke belichting.
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Working...
        X