Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
A dark place
Collapse
X
-
-
Re: A dark place
Een meer dan verdienstelijke oefening om met licht te werken.
Echter, het ware beter geweest als het model helemaal naakt was (indien dit niet gewenst is zou ik in nabewerking kledij weggenomen hebben).
Jammer van de pose ook, precies of het model zit op de pot... Vooral door de donkere omgeving zie je niet waar het model op zit.
Maar zoals gezegd: een oefening, en dat dient om van te leren. Dus toch een .
gr, H.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans.De.Smaele Bekijk berichtEen meer dan verdienstelijke oefening om met licht te werken.
Echter, het ware beter geweest als het model helemaal naakt was (indien dit niet gewenst is zou ik in nabewerking kledij weggenomen hebben).
Jammer van de pose ook, precies of het model zit op de pot... Vooral door de donkere omgeving zie je niet waar het model op zit.
gr, H.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans.De.Smaele Bekijk berichtEen meer dan verdienstelijke oefening om met licht te werken.
gr, H.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
Comment