Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

studio portret

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] studio portret

Re: studio portret

Yep, een mooi beeld.
    Wel oppassen voor overbelichting, vooral de arm is op het randje (en naast de arm staat een wat 'groenige' streep, maar dat is wat muggenziften van mijn kant).
    Ook zou ik de 'bobbel' op de schouder wegwerken.
    Misschien ook nog eventjes het rechteroog van de juffrouw retoucheren (op het beeld links). Er zit een streepje licht in dat er niet echt moet zijn volgens mij....
    Maar toch wel een mooie en ditmaal scherpe foto. En dit keer kan je krappe kadrering ook voor mij .
    gr, H.

Comment

Re: studio portret

Oorspronkelijk geplaatst door Hans.De.Smaele Bekijk bericht
      Yep, een mooi beeld.
      Wel oppassen voor overbelichting, vooral de arm is op het randje (en naast de arm staat een wat 'groenige' streep, maar dat is wat muggenziften van mijn kant).
      Ook zou ik de 'bobbel' op de schouder wegwerken.
      Misschien ook nog eventjes het rechteroog van de juffrouw retoucheren (op het beeld links). Er zit een streepje licht in dat er niet echt moet zijn volgens mij....
      Maar toch wel een mooie en ditmaal scherpe foto. En dit keer kan je krappe kadrering ook voor mij .
      gr, H.
      Dank voor de eerlijke beoordeling, wat betreft het oog en het streepje licht is mij nu ook opgevallen, de 'bobbel' is het model van haar bloes daar had ik ook al overwogen van het weg te nemen Gr. Daniel

Comment

Working...
      X