Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
duo portret twee vriendinnen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: duo portret twee vriendinnen
Leuk en opvallend zo die handen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
knappe houdingen en kleurtjes....
Groeten
Freddy
Comment
-
Waar is de vloer naartoe ? Uw modellen lijken niet het minste steunpunt te hebben ?
Er is ook niet de minste schaduw te bespeuren, en dit heeft als gevolg dat de modellen lijken te zweven,
modellen en gele onder / achtergrond kleur, zijn net twee zaken die niets met elkaar te maken hebben !
Als raad zou ik je geven, om wat kritischer naar je eigen foto's te kijken, dit is het aller eerste punt waar
je moet op letten, om vooruit te komen ( indien dat natuurlijk je bedoeling is )
Comment
-
Als je goed kijkt, zie je dat de meisjes "uitgeknipt" zijn en op een nieuwe achtergrond geplakt. Dat is jammer, je had wellicht ook met een rol kunnen werken.
Maar ik vind wel een heel leuk beeld. O.m. ook door die handen (en door de symmetrie natuurlijk).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Elvenboom Bekijk berichtAls je goed kijkt, zie je dat de meisjes "uitgeknipt" zijn en op een nieuwe achtergrond geplakt. Dat is jammer, je had wellicht ook met een rol kunnen werken.
Maar ik vind wel een heel leuk beeld. O.m. ook door die handen (en door de symmetrie natuurlijk).
Comment
-
-
Persoonlijk vind ik dit geen slecht beeld, vooral omdat de meisjes er idd ook plezier aan beleven.
De opmerkingen hierboven vind ik wel terecht maar je moet/kan u de vraag stellen : "waarvoor moet deze foto dienen ?".
Het is immers zo dat deze foto ontzettend veel mogelijkheden biedt qua nabewerking:
- eens een andere achtergrond
- schaduwen toevoegen onder de handen en voeten
- kleur van de paarse broek vervangen door wit (dan zijn de twee dames mooi tegengesteld gekleed)
Ten slotte, bij deze bewerking werd wel gekozen voor een kader dat groot genoeg is, toch beter dan voeten of zo moeten afknippen niet ?
gr, H.
Comment
Comment