Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hallo, meneer de Uil
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Hallo, meneer de Uil
Dit lijkt me een poging om een individueel portret te "stelen" - door krap te kaderen, maar dat werkt niet altijd.
Bij deze is de uil afgesneden, de man kijkt niet naar jou, en er is toch zeker wel een toeschouwer in je beeld geslopen achteraan die niet wilde meewerken
De elementen in de achtergrond en het dak van de tent passen toch ook niet in het idee van individueel portret.
Maar straatfotografie is geen studio - alles speelt mee - ik zou zeggen - kader ruimer - zoek een betere compo - wacht misschien tot de uil vliegt ...
Neem wat toeschouwers/emotie mee in beeld - denk dat er veel meer inzat dan wat je laat zien.
Maar ok - om positief af te sluiten : Het tegenlicht vind ik wel mooi.
Peter
Moest je aandacht krijgen van de man dan kan je natuurlijk wel een individueel portret maken - maar dat lijkt me hier niet het geval / momentLast edited by blauwzwart; 24 maart 2023, 09:15.mijn website : klik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtDit lijkt me een poging om een individueel portret te "stelen" - door krap te kaderen, maar dat werkt niet altijd.
Bij deze is de uil afgesneden, de man kijkt niet naar jou, en er is toch zeker wel een toeschouwer in je beeld geslopen achteraan die niet wilde meewerken
De elementen in de achtergrond en het dak van de tent passen toch ook niet in het idee van individueel portret.
Maar straatfotografie is geen studio - alles speelt mee - ik zou zeggen - kader ruimer - zoek een betere compo - wacht misschien tot de uil vliegt ...
Neem wat toeschouwers/emotie mee in beeld - denk dat er veel meer inzat dan wat je laat zien.
Maar ok - om positief af te sluiten : Het tegenlicht vind ik wel mooi.
Peter
Moest je aandacht krijgen van de man dan kan je natuurlijk wel een individueel portret maken - maar dat lijkt me hier niet het geval / moment
Hij keek wel degelijk naar mij hoor.Last edited by D.B.D; 24 maart 2023, 11:11.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk berichtje slaat weer wat uit je nek, ik stond alleen met die man exclusief en hij stond onder de tent om diffuus licht te creëren. Ik heb hem speciaal gevraagd om met die uil te poseren hij had ook valken maar met die kon niet.
Hij keek wel degelijk naar mij hoor.nikon coolpix s9100
Comment
Comment