Is het nu straatfotografie of een straatportretje of maakt het niet uit ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Straatfotografie in Antwerpen (2)
Collapse
X
-
[Showcase] Straatfotografie in Antwerpen (2)
Is het nu straatfotografie of een straatportretje of maakt het niet uit ?Labels: Geen
-
-
Re: Straatfotografie in Antwerpen (2)
Hoe je het ook noemt, het is zeker een geslaagde opname.
In nabewerking zou ik wel die witte bol/licht weggedaan hebben (maar misschien doet dat dan afbreuk aan het feit dat het straatfotografie is ?).
En bovenaan is de foto nogal juist maar als dit idd een candid foto is heb je niet altijd de tijd om alles perfect te doen en in feite stoort het hier ook niet.
In ieder geval, ik zou het zeker niet beter doen .
gr, H.
Comment
-
Onderscheid is soms moeilijk. In dit geval, door de toestemmende blik van de man , is het voor mij meer een portret. Straatfotografie is voor mij meer candid en zonder instemming van de gefotografeerde.
Foto ( de vorige ook ) werd gemaakt met Nikon Z62 en 300mm lens toen ik op weg naar huis was na een test in dierentuin Antwerpen. Normaal. gebruik ik steevast mijn 35 mm wat toch een meer betrokken gevoel geeft. Voordeel van de 300 mm is wel dat je meer stiekem kan fotograferen ( niet echt netjes en ik ben er zelf dan ook geen voorstander van )
Comment
-
Een prachtige opname. Via de uitdrukking van de geportretteerde kan ik niet opmaken of de man toestemming gaf, of dat hij in het snuitje had dat hij gefotografeerd werd.
Wat dan ook, het resultaat - en dat is wat telt - mag er zijn. Meer nog, het is prachtige straatfotografie. Allez, mijn gedacht, hé.Straatfotograaf in Antwerpen
Comment
-
Toestemming of niet...
Ik vind het een mooie opname.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Mooi karakterportret!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eduardo Bekijk berichtEen prachtige opname. Via de uitdrukking van de geportretteerde kan ik niet opmaken of de man toestemming gaf, of dat hij in het snuitje had dat hij gefotografeerd werd.
Wat dan ook, het resultaat - en dat is wat telt - mag er zijn. Meer nog, het is prachtige straatfotografie. Allez, mijn gedacht, hé.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment