Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
outdoor yoga
Collapse
X
-
-
Re: outdoor yoga
Mooie in beeld gebracht.
De globale afwerking vind ik minder. Duidelijk met een beelbewerkingsprogramma aan de slag gegaan.
De donkere lijnen rond het model, het ontbreken van schaduw op de ondergrond laten vermoeden dat model en omgeving samengevoegd zijn.
De toegevoegde bollen en de fijne lichtstraaltjes passen hier wel.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy M. Bekijk berichtMooie in beeld gebracht.
De globale afwerking vind ik minder. Duidelijk met een beelbewerkingsprogramma aan de slag gegaan.
De donkere lijnen rond het model, het ontbreken van schaduw op de ondergrond laten vermoeden dat model en omgeving samengevoegd zijn.
De toegevoegde bollen en de fijne lichtstraaltjes passen hier wel.
Comment
-
mooie compositie, maar de kleur valt me wat tegen.
De bollen links en rechts vielen pas na doorklikken op. Ze ondersteunen wel de sfeer in het kader van de titel. Leuk gezien.
Bij doorklikken vallen ook 4 fijne lijnen op die van de linker rand naar het model lopen. Ik vind ze achter het model niet terug. Ze doen me wat denken aan krassen op het negatief uit mijn analoge tijd. ?
Toch een leuk en interessant gevoelvol beeldmijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
-
De basis van het beeld is wel mooi.
Maar aan de omlijning van de persoon te zien inderdaad wat te hard opgelicht in combinatie met verscherping.
Ik zou hem gewoon naturel houden of zoals Frans zegt een b&w.Groetjes,
Dominic
Comment
Comment