Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tederheid

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Tederheid

Re: Tederheid

Hele mooie ! Persoonlijk zou ik hem bovenaan croppen net boven het hoofd van het meisje. Vind het formaat dan ook iets aangenamer.

Comment

Een mooie, dromerige foto! Ik volg Walter voor wat betreft het croppen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
        Hele mooie ! Persoonlijk zou ik hem bovenaan croppen net boven het hoofd van het meisje. Vind het formaat dan ook iets aangenamer.
        knappe plaat, en ik zou zeker niet croppen, de oren staan mooi naar voren zoals het hoort te zijn bij paardenfotografie.....
        mss eens kijken of je er de blauw groene zweem niet wat uit kan halen, mss door de witbalance iets warmer zetten.
        Mvg
        Renske

Comment

Het idee is goed, gecropt of niet, het werkt allebei.
          Wel zou ik voor een langere brandpuntsafstand gekozen hebben voor dergelijk shot zodat de verhouding hand/gelaat een beetje evenwichtiger zou zijn
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

mooie pose met een fascinerende blik van het model, ik bedoel het meisje
            "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dushi Bekijk bericht
              mooie pose met een fascinerende blik van het model, ik bedoel het meisje
              Vind ik ook.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Een hele mooie!
                BD0681BE -
                Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Working...
                X