Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tja....
Collapse
X
-
-
Re: Tja....
Goed shot en bewering.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtGoed shot en bewering.
grt,bouk.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtVind ik ook. Spijtig van vele ruis. Misschien door de ruis nog te verhogen of manipuleren kan de foto beter worden ?Groeten Andre
Comment
-
Mooie dieptewerking in dit beeld. Goed gedaan.
Wat de ruis betreft:
Gisteren de tentoonstelling in de Antwerpse Handelsbeurs van Anton Corbijn gaan bekijken.
Die heeft pas ruis in zijn beelden. Blijkbaar vond deze toch wel gevierde fotograaf dat geen probleem.
Zelfs zijn kleurenbeelden vertoonden enorm veel kleurenruis. Daar vond ik het echt over the top.Straatfotograaf in Antwerpen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eduardo Bekijk berichtMooie dieptewerking in dit beeld. Goed gedaan.
Wat de ruis betreft:
Gisteren de tentoonstelling in de Antwerpse Handelsbeurs van Anton Corbijn gaan bekijken.
Die heeft pas ruis in zijn beelden. Blijkbaar vond deze toch wel gevierde fotograaf dat geen probleem.
Zelfs zijn kleurenbeelden vertoonden enorm veel kleurenruis. Daar vond ik het echt over the top.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eduardo Bekijk berichtMooie dieptewerking in dit beeld. Goed gedaan.
Wat de ruis betreft:
Zelfs zijn kleurenbeelden vertoonden enorm veel kleurenruis. Daar vond ik het echt over the top.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Leuk in beeld gebracht. Ik volg Wouter! wel, het uitgebrande raam stoort mij op zich niet maar ik zie het liever wit dan 'nepgrijs'.
Comment
-
-
Comment