Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Man met hoed
Collapse
X
-
-
Re: Man met hoed
Mooi ook de titel...
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtKnappe opname en prima omzetting Gerrit
Zelf had ik geopteerd voor iets meer ruimte in de kijkrichting
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtVoor mij is dit nou een foto waarbij de inhoud het technische ver overstijgt.
Heel mooi portret!
Marc
Ik heb in deze foto geprobeerd om het karakter en de geaardheid van deze persoon weer te geven en inderdaad fototechnisch zijn er nogal wat mankementen...and so what???
grt
GerritLast edited by de Gerre; 12 november 2022, 21:29.
Comment
-
Bedankt allen voor jullie tijd en reacties, maar de reactie van brombeer gaat mij direct naar het hart.
Ik heb in deze foto geprobeerd om het karakter en de geaardheid van deze persoon weer te geven en inderdaad fototechnisch zijn er nogal wat mankementen...and so what???
grt
Gerrit
Mijn commentaar was een groot compliment waarmee ik bedoelde dat de kwaliteit van het beeld niet zo belangrijk is aangezien de inhoud heel mooi is...en de kwaliteit in dit geval ondergeschikt is.
Ik drukte mij zo uit omdat we in het verleden al eens gesproken hebben over inhoud en kwaliteit.
Ik vermeld nergens mankementen. Mocht je dat anders begrepen hebben spijt me dat...Maar ik zal er in de toekomst op letten dat me dit niet meer overkomt
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtEuh...Gerrit...zou het kunnen dat je me verkeerd begreep, of dat ik me slecht uitgedrukt heb...Ik hoop maar dat mijn reactie op een positieve manier naar je hart ging. Uwe "So what???" op het einde doet mij daaraan twijfelen...
Mijn commentaar was een groot compliment waarmee ik bedoelde dat de kwaliteit van het beeld niet zo belangrijk is aangezien de inhoud heel mooi is...en de kwaliteit in dit geval ondergeschikt is.
Ik drukte mij zo uit omdat we in het verleden al eens gesproken hebben over inhoud en kwaliteit.
Ik vermeld nergens mankementen. Mocht je dat anders begrepen hebben spijt me dat...Maar ik zal er in de toekomst op letten dat me dit niet meer overkomt
Marc
nogmaals dank voor jou reactie
grt
GerritLast edited by de Gerre; 13 november 2022, 19:11.
Comment
-
Comment