Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verwachtingen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Verwachtingen

    "Ivy"


    Bedankt voor je tijd
    Marc
    Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

  • #2
    Re: Verwachtingen

    Mooi maar de benen zo tegen het kader.....Mmm niet zo!!
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Verwachtingen

      Heel mooi licht en veel warmte. De BH is een zenuwachtig en beetje vervelend obstakel omdat deze in strijd is met de omhoogstekende ribben die de schoonheid van het vrouwelijke lichaam hier geweld aandoet. Kan het niet beter omschrijven Brombeer. Je moet trouwens weten dat ik geen onmiddellijke fan ben van dergelijke fotografie wat heel persoonlijk is en geen afbreuk doet aan model en fotograaf. En nochtans kan ik de "schoonheid" van het lichaam zeker waarderen - al prachtige foto's van gezien Hopelijk kan je begrip opbrengen voor mijn visie op deze foto.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Verwachtingen

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        Mooi maar de benen zo tegen het kader.....Mmm niet zo!!
        grt,bouk.
        Vriendelijk dank Bouk voor je mening. The story of my life...steeds in te nauwe ruimtes...Dacht dat hier op te lossen door het model diagonaal in het kader te plaatsen en ja dan gaan de benen inderdaad ergens uit beeld. Wat je ook hebt bij een driekwart portret maar dan onderaan. Maar Bouk...ik apprecieer je ongezouten mening dus nogmaals merci dat je ze wil geven.

        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
        Heel mooi licht en veel warmte. De BH is een zenuwachtig en beetje vervelend obstakel omdat deze in strijd is met de omhoogstekende ribben die de schoonheid van het vrouwelijke lichaam hier geweld aandoet. Kan het niet beter omschrijven Brombeer. Je moet trouwens weten dat ik geen onmiddellijke fan ben van dergelijke fotografie wat heel persoonlijk is en geen afbreuk doet aan model en fotograaf. En nochtans kan ik de "schoonheid" van het lichaam zeker waarderen - al prachtige foto's van gezien Hopelijk kan je begrip opbrengen voor mijn visie op deze foto.
        Maar Raymond toch...begrip opbrengen...daar twijfel je toch niet aan. Ik vroeg en vraag nog steeds geen rond de pot gedraai. Daar steekt niemand iets van op.
        Ik tracht er gewoon rekening mee te houden dat verschillende mensen, verschillende wensen en smaken hebben. En gelukkig maar.
        Dus gewoon jezelf blijven en eerlijk zeggen wat je ervan vindt. Meer moet dat niet zijn
        Daar waar mogelijk maak ik dan een update. Maar zoals eerder gezegd armpjes of beentjes die niet steeds in de plooi liggen of vallen...tja...daar is geen kruid tegen gewassen...
        Trouwens de manier waarop je het brengt is

        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

        Comment


        • #5
          Re: Verwachtingen

          Mooie warme sfeer in deze foto Marc.
          Ik snap bouk wel wat betreft de benen, maar het is inderdaad niet altijd makkelijk, zeker niet als je het moet doen met kleine ruimtes.
          Heb eens stevig ingezoomd op haar gezicht, dat komt ook mooi uit vind ik, al had ik in dat geval graag wat meer detail gehad bij haar linkeroog.
          Groetjes,
          Dominic

          Comment

          Working...
          X