Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Hele mooie Marc, en ook een mooie dame.
Puntjes die mij opvallen; zou de dame gevraagd hebben om haar arm te kantelen, zodat de elleboog naar links wees ipv recht naar de camera.
Het streepje huid aan de buik en decollete zou ik ietsje temperen van licht en haar gezicht wat meer oplichten.
Hele mooie Marc, en ook een mooie dame.
Puntjes die mij opvallen; zou de dame gevraagd hebben om haar arm te kantelen, zodat de elleboog naar links wees ipv recht naar de camera.
Het streepje huid aan de buik en decollete zou ik ietsje temperen van licht en haar gezicht wat meer oplichten.
Bedankt aan de mensen die reageerden en of keken...
Tja Dominic...Het gezicht wat oplichten en het streepje buik/décolleté wat verdonkeren is geen probleem. De arm nu nog een wrong geven...dat ligt iets moeilijker...
Maar ik zal het goedmaken... Hier krijg je een ander armpje van dit model
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Tof model en goed in beeld ...dat armpje ja, ben ik mee akkoord ... kon beter
Maar ik vind het gezicht nogal vlak en dof, mist naar mijn (misschien slechte) smaak iets meer nuances
Frans...waarom spreken over "misschien slechte smaak?" Daar waar niet over te twisten valt
Jouw mening is waardevol en geapprecieerd. Dus toch dikke merci...
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Bedankt aan de mensen die reageerden en of keken...
Tja Dominic...Het gezicht wat oplichten en het streepje buik/décolleté wat verdonkeren is geen probleem. De arm nu nog een wrong geven...dat ligt iets moeilijker...
Maar ik zal het goedmaken... Hier krijg je een ander armpje van dit model
Comment