Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

And the points go to ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] And the points go to ...


    De jury kijkt nauwlettend toe wie de punten krijgt - de man of het veulen ?
    (Europees Veulenkampioenschap van trekpaarden te SPL)


    Last edited by blauwzwart; 29 september 2022, 06:12.
    mijn website : klik

  • #2
    Re: And the points go to ...

    Ik hou niet van zoveel ruggenfotografie.

    Comment


    • #3
      Re: And the points go to ...

      Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
      Ik hou niet van zoveel ruggenfotografie.
      Akkoord - maar ik probeer een verhaal te brengen
      Met veulen en menner in de hoofdrol, maar jury en publiek doen ook wel mee
      Denk dat je in 1 beeld toch een duidelijk overzicht hebt van de situatie - of niet (?)
      Toevallig is dat hier dan in een compo met wat ruggen erbij - So be it.
      Wat ik wil zeggen : de regel "geen ruggen" zit bij mij in een lagere schuif dan de hoofdregel "verhaal"
      Heb ook foto's van andere kant maar deze had op 1 of andere manier toch mijn voorkeur
      Alle foto's die dag gemaakt met 35mm prime
      Dank om te reageren
      Last edited by blauwzwart; 29 september 2022, 06:23.
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: And the points go to ...

        Ik ben akkoord dat je een verhaal wil brengen. Maar ik denk dat het verhaal nog beter tot zijn recht komt als de juryleden ook scherp waren geweest.

        Comment


        • #5
          Re: And the points go to ...

          De juryleden vallen buiten de dof en heb daar ook wat meer moeite mee dan met "ruggen..."
          In die mate dat het toch wel wat afbreuk doet aan je verhaal.
          Ik heb steeds de neiging de tekst te proberen lezen die op de vest staat.

          Marc
          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

          Comment


          • #6
            Re: And the points go to ...

            Niets in de foto verteld mij dat dat die onscherpe ruggen een jury is wel dat er mensen in de weg staan. Misschien moet je bij een mooie compositie de juiste schuif openen.

            Comment


            • #7
              Re: And the points go to ...

              Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
              Niets in de foto verteld mij dat dat die onscherpe ruggen een jury is wel dat er mensen in de weg staan. Misschien moet je bij een mooie compositie de juiste schuif openen.
              ok - en toevallig staan deze met notablok binnen de nadarafsluitingen terwijl het publiek erbuiten staat ?
              Maar ok - dit was mijn visie - het verhaal dat ik zag
              F1.4 misschien iets te weinig - En focuspunt ligt op het veulen - mijn hoofd onderwerp
              Gn probleem hoor - kan leven met alle opmerkingen - dank voor jullie bevindingen
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Re: And the points go to ...

                Ik begrijp je verhaald Peter, en ook de reacties hier. Maar laat je daardoor zeker niet ontmoedigen.
                Op zich heb ik niets tegen ruggen in beeld. Ik ga er dadelijk zelf eentje plaatsen met een rug.
                Ik denk dat inderdaad een wat groter f-getal en een iets ruimere compositie ten goede waren gekomen.
                Groetjes,
                Dominic

                Comment

                Working...
                X