Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
droog dakloos
Collapse
X
-
-
Re: droog dakloos
Das nog eens een foto met een ziel, een verhaal. Vind ik heel mooi en knap gefotografeerd.
Een zielige situatie, maar levert je wel een knappe foto op. Leuk met die 2 paraplu's.
Het is bewonderingswaardig hoeveel liefde deze mensen betonen aan hun "huisgenoot" de hond.
grt
Gerrit
-
Schrijnend beeld. Ik vind het spijtig dat de scherpte ontbreekt (lijkt me een serieuze crop?). ook vind ik de gesatureerde tonen wat in strijd met het beeld. ZW/W of minder gesatureerd zou voor mij beter werken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtJe zwartwit is zoveel beter, de inhoud zit nu in de gepaste stemming !
Das mijn gedacht hé...
grt
Gerrit
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door de Gerre Bekijk berichtVan deze zw-w foto zou ik veel meer dramatiek verwachten, Raymond, want dan speelt enkel nog de inhoud en hoe deze verwerkt is. Ik heb het zelf geprobeerd en deze dramatiek krijg je door meer contrast en pit te geven aan de foto, maar is niet simpel. Jammer van de onscherpte op de man zijn gelaat. Uiteindelijk kies ik dan toch voor de kleurenversie omdat deze man met niets (2paraplu's, een mousse zitkussen, een groene slaapzak) samen met zijn hond dan toch voor hem een gezellige "thuis" weet te creëren.
Das mijn gedacht hé...
grt
GerritKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Proficiat met je HoF-plaat(s)!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Comment