Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Babette Kleur
Collapse
X
-
-
Re: Babette Kleur
Dat lijkt op een uitnodiging ...
ik zal maar niet vragen of je gevolgd bent hé
Leuk beeld maar het licht van het venster rechts in de BG stoort wat doordat het nogal aandacht trekt. Was dat licht warmer een meer getemperd zou het waarschijnlijk beter passen in het beeld.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
-
Bedankt voor je reactie Frans…veel kijkers weinig aanmoedigingen voor mijn beginnende nieuwe richting…
Groeten
Freddy
Comment
-
Laat je niet ontmoedigen Freddy.
Het is een mooi beeld, leuke setting. Mooi belicht.
Misschien ietsje meer licht op haar gezicht en ietsje meer ruimte boven haar hoofd.
Een stapje naar rechts had misschien al de witte strook licht uit het beeld kunnen krijgen.Groetjes,
Dominic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht... veel kijkers weinig aanmoedigingen voor mijn beginnende nieuwe richting…
In een andere rubriek probeer ik op iedere foto te reageren en meestal met meer dan "mooi" of "knappe plaat". Het duurt slechts enkele seconden om een pluspunten en/of minpunten te vernoemen...." en dit is uiteidenlijk toch het doel van dit forum?
Indien we er enkel op uit zouden om onze foto's te tonen en voldoening zouden hebben van korte (al dan niet positieve) reacties dan zouden we toch enkel posten op FB, daar is het zo gemakkelijk om een duimpje of ander symbooltje te klikken....
Misschien een ideetje dat er enkel een foto kan geplaatst worden na x commentaren op een paar andere foto's....
In ieder geval een mooie foto, maar bovenop de andere commentaren inzake het raam, was iets meer licht op het gezicht beter geweest.Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Comment
-
Dag Freddy het is inderdaad soms droevig gesteld met de reacties....
In een andere rubriek probeer ik op iedere foto te reageren en meestal met meer dan "mooi" of "knappe plaat". Het duurt slechts enkele seconden om een pluspunten en/of minpunten te vernoemen...." en dit is uiteidenlijk toch het doel van dit forum?
Indien we er enkel op uit zouden om onze foto's te tonen en voldoening zouden hebben van korte (al dan niet positieve) reacties dan zouden we toch enkel posten op FB, daar is het zo gemakkelijk om een duimpje of ander symbooltje te klikken....
Misschien een ideetje dat er enkel een foto kan geplaatst worden na x commentaren op een paar andere foto's....
schrijven op mijn post ...ik ga mijn pappenheimers dus onthouden...
thx voor je comment Fabrice..
Groeten
Freddy
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk berichtOmdat het forum beleid hier toch geen oren naar heeft, heb ik een gemakkelijkere oplossing, ik ga ook geen commentaar meer plaatsen op mensen hun foto die zelf nooit een reactie
schrijven op mijn post ...ik ga mijn pappenheimers dus onthouden...
thx voor je comment Fabrice..
Groeten
Freddy
Als ik een foto top vind, kan ik daar honderduit over palaveren, als ik een foto minder vind let ik een beetje op, je weet wel...lange tenen, of geen kennis van...
Vorige week heb ik mijn eerste foto op BD geplaatst en toen had ik ook het idee wie gaat er reageren...Dan speel je mee met ons kent ons... en das niet zo belangrijk.
En zoals Fabrice schrijft is het blijkbaar gemakkelijk op facebook duimpje op of neer, maar bij een fotografieforum is ook de vraag waarom belangrijk, en dat is niet iedereen gegeven.
Jij hebt al mooie foto's getoond en dikwijls als mooi bevonden, maar niet altijd de nodige commentaar gekregen.
Iedereen heeft graag bevestiging van zijn kunnen, maar zonder dat kan het ook...als je voor jezelf het kan waarmaken...
Als ik een foto meebreng naar de club, waar ik al 43 jaar lid van ben, waarvan 27 jaar voorzitter, en ze vinden die niet goed, verdedig ik mij met hand en tand, om dan tot het besluit te komen : ach, jullie kennen er niets van
grt
GerritLast edited by de Gerre; 22 maart 2022, 22:27.
Comment
Comment