Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
@Walter : natuurlijk een van mijn eerste shoots van een model....de studio belichting werd ingesteld door de lesgever....
Er waren twee grote softboxen geplaatst achter het model die de witte muur belichten ...denk dat er dan niet veel sprake is van schaduwen ?
Omdat ik het grijze (in de update te zien) dacht dat dit eerder storend was Dodge ik het weg....waarschijnlijk beter zo gelaten...
Bedankt voor je beoordeling alvast....probeer het toch onder de knie te krijgen...kwestie van een nieuwe uitdaging...
Comment