Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hoe eenvoudig de omgeving kan zijn waar de mens leven in kan brengen bewijs je nog maar eens met deze foto ! Ben er zelf een beetje beducht voor om te plaatsen want men verkiest hier meestal close-ups of portretten waar tegenover ik zeker niet negatief sta want ik aanvaard alle genres met voorkeur voor "straatfotografie".
ik stap mee in het weglaten van de oever onderaan en wel omdat je dan ruw geconfronteerd wordt met de drukke omgeving van de echte figuur en de eenzaamheid van zijn spiegelbeeld.
Bedankt voor jullie feedback. Ik heb een nieuwe versie geplaatst met onderkant gecropt (lichtjes lokaal tweaken van witten/zwarten). Ik twijfelde vooraf over de crop maar dacht dat het stukje oever aan de onderzijde het beeld beter zou framen. Ik ben er zelf nog niet uit.
Ben er zelf een beetje beducht voor om te plaatsen want men verkiest hier meestal close-ups of portretten waar tegenover ik zeker niet negatief sta want ik aanvaard alle genres met voorkeur voor "straatfotografie".
Klopt volledig. Ik mis nog een rubriek 'straatfotografie' hier.
Comment