Onschuldig in mijn wiegje :
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De Mens : Thuis
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: De Mens : Thuis
Lekker soft en dat past hier wel.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Dank voor het kijken en de positieve commentaren. Het is mijn eerste achterkleinkind, lang op moeten wachten omdat ze traag volgen want zo had ik al achter-achter... kunnen hebben Ben niet vertrouwd met kinderfotografie en hier dus mijn best gedaan.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtDank voor het kijken en de positieve commentaren. Het is mijn eerste achterkleinkind, lang op moeten wachten omdat ze traag volgen want zo had ik al achter-achter... kunnen hebben Ben niet vertrouwd met kinderfotografie en hier dus mijn best gedaan.Last edited by olivetti; 14 juli 2021, 20:16.
Comment
-
-
Heel mooi en soft...heel mooie kleuren combinatie ook ...proficiat met je achterkleinkind...
Groeten
Freddy
Comment
-
Proficiat van dat mooie beeld van je achterkleinkind en om trotse overgrootvader te zijn
voor betovergrootvader had alles mekaar toch wel heeeeeeel snel moeten opvolgen ... Dat zijn 4 trappen hé, je bent ook nog geen 100 hé, anders kwam ik een foto van u maken voor de huidige challengebedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtProficiat van dat mooie beeld van je achterkleinkind en om trotse overgrootvader te zijn
voor betovergrootvader had alles mekaar toch wel heeeeeeel snel moeten opvolgen ... Dat zijn 4 trappen hé, je bent ook nog geen 100 hé, anders kwam ik een foto van u maken voor de huidige challenge
Nogmaals iedereen bedankt voor het schrijven en de felicitaties.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Comment