Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Pupil
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Pupil
Niet mijn ding, al vind ik het haar er wel grappig uitkomen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk berichtIs deze vroeger al eens gepost ?
@ Bouk, ook graag een dankwoord voor je reactie. Dit is een foto van een opvallende dame door een groep mensen heen in close-up gemaakt op een samenzijn. De ogen spraken me direct aan en heb daar op ingespeeld door zo een beetje high-key effect er aan te geven waardoor de rest werd meegesleurd. Heb wel getwijfeld om het hoofd nog meer dichterbij te brengen waardoor dan een high-key tot stand zou komen maar om één of andere reden de toestand oorspronkelijk gelaten. Zoals je weet heb ik geen studio en werk niet met modellen, ik leg "de mens" vast zoals hij of zij zich vertoond in eender welke omgeving, in eender welke vorm, zoals het leven is (reportage).Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Ik krijg het idee dat u per ongeluk de ontspanknop heeft in gedrukt, de flitser ongewild is afgegaan; de AF op hol geslagen is en het diafragma is blijven hangen, allemaal voordat u deze dame goed in het kader hebt gezet en later vergeten bent de knop van de afvalbak te gebruiken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk berichtIk krijg het idee dat u per ongeluk de ontspanknop heeft in gedrukt, de flitser ongewild is afgegaan; de AF op hol geslagen is en het diafragma is blijven hangen, allemaal voordat u deze dame goed in het kader hebt gezet en later vergeten bent de knop van de afvalbak te gebruiken.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geyst Bekijk berichtToch heeft het iets, ondanks al de foutjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk berichtDaar help je de poster echt niet mee ! Hier past enkel een eerlijk antwoord : verschrikkelijk mislukte foto welke uitleg je daar ook aan wenst te geven. Wie dat niet ziet heeft zelfs de basisprincipes van fotografie niet begrepen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geyst Bekijk berichtWe willen uiteraard dat hij morgen nog fotografeert en het was de waarheid, de fouten waren al aangehaald.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geyst Bekijk berichtWe willen uiteraard dat hij morgen nog fotografeert en het was de waarheid, de fouten waren al aangehaald.
Comment
-
-
Er wordt hier op negatieve commentaar heel graag gereageerd met dezelfde reeds aangehaalde woorden.
We leren toch van onze fouten . Ik dacht niet dat het de bedoeling is van hier enkel sublieme schowfotos te posten.
't Zijn de fotos waaruit we kunnen leren(mits raadgevingen en tips) die ertoe doen! Knap dat je deze postte!vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtEr wordt hier op negatieve commentaar heel graag gereageerd met dezelfde reeds aangehaalde woorden.
We leren toch van onze fouten . Ik dacht niet dat het de bedoeling is van hier enkel sublieme schowfotos te posten.
't Zijn de fotos waaruit we kunnen leren(mits raadgevingen en tips) die ertoe doen! Knap dat je deze postte!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtEr wordt hier op negatieve commentaar heel graag gereageerd met dezelfde reeds aangehaalde woorden.
't Zijn de fotos waaruit we kunnen leren(mits raadgevingen en tips) die ertoe doen! Knap dat je deze postte!
Comment
Comment