Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rood
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Rood
Been en hand mag eraf...vind ik het mooier.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtMooi ! Ik merk wel een wit lijntje boven de mondvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
Heb het even gecontroleerd.
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtMooi ! Ik merk wel een wit lijntje boven de mond
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichthier wordt wel heel grondig gecontroleerd.... boven rand van topje nog een vlekje te bespeuren; Mooi model, mooi gefotografeerd!Groetjes,
Dominic
Comment
-
Ik weet niet precies waarom, maar deze kan me niet echt bekoren, zal wel aan mij liggen hoor, denk dat deze door het rood buiten mijn smaak valt.
Ook de pose kan ik niet echt waarderen, technisch is dit beeld zeker heel goed, en je hebt ook een mooie achtergrond die van kleur heel passend isZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asterion Bekijk berichtMooie compo, Zibro!
Persoonlijk heb ik wel wat moeite met het "gladstrijken" van het gezicht?
Heb je de benen ook gedaan?
Neen ik heb helemaal niets gladgestreken. Op het gezicht enkele spotjes weggenomen en op de benen wat kleine wondjes en blauwe plekken. Op de volledige resolutie kan je zelfs nog wat verdwaalde haartjes over haar wang zien die ik vergeten ben weg te halen. Op dit klein formaat gaan veel detail verloren en als men op een gsm schermpje lustig zit in te zoomen dat komt ook niet goed.
Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk berichtIk weet niet precies waarom, maar deze kan me niet echt bekoren, zal wel aan mij liggen hoor, denk dat deze door het rood buiten mijn smaak valt.
Ook de pose kan ik niet echt waarderen, technisch is dit beeld zeker heel goed, en je hebt ook een mooie achtergrond die van kleur heel passend is
Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk berichtTattoo's kunnen mij niet bekoren en minder nog een gepolijste huid. Wat doet er dan het melklijntje boven haar lippen nog toe.Groetjes,
Dominic
Comment
Comment