Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hallo Sien,
wat het fototechnische van deze foto betreft dat interesseert mij geen bal... Wat mij wel interesseert is de warmte, de ziel die deze foto uitstraalt
Uit deze foto haal je het karakter van deze persoon naar boven : warmte, medeleven, beetje eigenzinnig, ze weet waar ze voor staat...indringende blik...
Houding van de hand heel passend en geeft een meerwaarde...
Inhoudelijk één van de mooiste portretten die ik hier op het forum al gezien heb...
grt
Gerrit
niet akkoord met mijn voorganger (dat hoort zo voor goede beelden !) : je voorgaande (geen selfie) vond ik veel krachtiger wegens de felblauwe kleur van de sjaal en de duidelijke rimpels in haar gelaat waar karakter en levenswijsheid in lag.
Dit beeld is romantischer en zachter (heeft natuurlijk ook zijn charmes). Maar beide zijn mooie portretten. Te koesteren !
Daar ben ik het mee eens: breng het beste wat je maakt in de openbaarheid zoals dit mooi portret en bewaar het mindere voor je zelf.
Is dit de bedoeling van dit forum, enkel Show foto's? . De mindere zijn twijfelgevallen waar men gerichte commentaar op verwacht en waaruit men dus kan leren.
Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment