Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
combinatie van handschoenen en lippenstift contrasteert mooi met de zachte andere tinten. Knap
Ik stel voor mezelf wel de vraag : waarom dat vosje en niet bvb een rode sjaal ? (retorische vraag of bedenking)
Ik stel voor mezelf wel de vraag : waarom dat vosje en niet bvb een rode sjaal ? (retorische vraag of bedenking)
Wel CMM, mijn antwoord hierop is eigenlijk heel eenvoudig:
Indien ik hier nog een rode sjaal had aan toegevoegd, zaten we met 4 rode onderdelen,
en dat is niet mooi, het is steeds beter met een oneven aantal te werken, namelijk 1, 3, 5, 7, enz (is eén van de gouden regels )
Bovendien denk ik ook dat een rode sjaal erbij, teveel van het goede zou zijn,
en de aandacht van het model wegtrekken ( less is more hou ik steeds in gedachte )
Heel mooi beeld : prima houding en blik van het model, enkele rode accenten in contrast met het zwart haar en zwarte vos, heel aangename huidtinten, knappe bijpassende achtergrond, een leuk vleugje rook van de sigaret...alles past hier...en alles juist gedoseerd...en daarom kijk ik met graagte naar deze foto.
Dit is het werk van de vakman
Wel CMM, mijn antwoord hierop is eigenlijk heel eenvoudig:
Indien ik hier nog een rode sjaal had aan toegevoegd, zaten we met 4 rode onderdelen,
en dat is niet mooi, het is steeds beter met een oneven aantal te werken, namelijk 1, 3, 5, 7, enz (is eén van de gouden regels )
Bovendien denk ik ook dat een rode sjaal erbij, teveel van het goede zou zijn,
en de aandacht van het model wegtrekken ( less is more hou ik steeds in gedachte )
D.
hartelijk dank voor de uitleg. Met dergelijke info kan men zelf verder aan de slag. Erg nuttig.
Comment