Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

- Back to Paradise

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: - Back to Paradise

beste, ik heb me blijkbaar niet goed uitgedrukt. Ik ben absoluut niet tegen naakt (in tegendeel, maar durf ik niet zo toegeven (;>) ). Alleen vind ik hier de onderrand niet "kunstzinnig" (vergeef me deze uitdrukking tegenover u ) . Ik kies voor hoger of voor lager, maar op die plaats in de curve , geeft dit me een niet-harmonisch gevoel. Het spijt me dat ik het niet beter kan uitdrukken, daar ontbreekt me de kennis voor.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

@fotodan

absoluut niet mee akkoord, ik geloof dat men nu gewoon minder naakt fotografeerd.

heb uw foto nogmaals bekeken, maar het komt hier niet zo goed over, ik mis de ziel in de foto, de hartstocht, ook het meisje staat er zo-maar-geknutseld bij, geen passie, geen uitstraling, vlak... sorry

Comment

laat mij het hier dan even niet mee eens zijn. 'geen passie, geen uitstraling' daar kan ik niet bij. Als ik naar die foto kijk ruik ik net als het meisje de appel en ruiken is een deel van proeven hé. Het wordt dus spannend of en wanneer ze dan in de appel zal bijten.
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
          beste, ik heb me blijkbaar niet goed uitgedrukt. Ik ben absoluut niet tegen naakt (in tegendeel, maar durf ik niet zo toegeven (;>) ). Alleen vind ik hier de onderrand niet "kunstzinnig" (vergeef me deze uitdrukking tegenover u ) . Ik kies voor hoger of voor lager, maar op die plaats in de curve , geeft dit me een niet-harmonisch gevoel. Het spijt me dat ik het niet beter kan uitdrukken, daar ontbreekt me de kennis voor.
          Ik volg helemaal, ofwel de foto ten voete uit, ofwel tot de navel, dat zou de foto sterker maken. Het gaat hier helemaal niet over het naakt, maar over het fototechnishe aspect.
          Groet Theo
          http://500px.com/diethe

Comment

Aan zelf censuur gedaan? Bijna al het vrouwelijke is verstopt.

Comment

Ben het niet eens met de meeste onder ons. Denk dat dit formaat /uitsnede juist zeer goed is. Het geslachtdeel erbij opzetten zou geen meerwaarde hebben, en door het hoger te croppen verlies het het sensuele. Maar smaken verschillen natuurlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door areon Bekijk bericht
                Ben het niet eens met de meeste onder ons. Denk dat dit formaat /uitsnede juist zeer goed is. Het geslachtdeel erbij opzetten zou geen meerwaarde hebben, en door het hoger te croppen verlies het het sensuele. Maar smaken verschillen natuurlijk.
                Ik lijkt mij niet dat het de maker om het sensuele te doen was met deze uitsnede en dat geeft ook de titel niet aan.

Comment

Working...
                X