Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mooie belichting, mooie lijn van het model (letterlijk en figuurlijk ) de stukjes reflectie die je ziet in de wanden geven ook goed, alleen mis ik hier de voorste rand van de kubus. die had ik graag gezien.
De gustibus et coloribus non est disputandum
Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes
mooie belichting, mooie lijn van het model (letterlijk en figuurlijk ) de stukjes reflectie die je ziet in de wanden geven ook goed, alleen mis ik hier de voorste rand van de kubus. die had ik graag gezien.
ik volg al vond ik in eerste instantie de bovenste weerspiegeling wat vreemd overkomen maar na langer kijken kwam deze dan wel weer tot zijn recht.
knap werk; pose en glaswerk komen goed overeen. Wat ik persoonlijk - als kijker- liever niet had gezien, was de weerspiegeling van de knie op de zijwand. Maar dat is haarklieverij en vermoedelijk niet te vermijden.
Heel creatief bedacht, en ik probeer hier op bd dit soort fotografie te volgen en te begrijpen...
Ik vind de lijnen en vooral de uitdrukking op het model heel mooi en treffend...
Wat die knie weerspiegeling betreft , denk ik , dat je dit enkel in dit geval kunt beperken door een andere lichtinval...
denk dat het model langs achter zacht werd belicht, die schaduw kun je dus niet vermijden, enkel door het model meer frontaal te belichten waarschijnlijk wel...correct me if I been wrong (thx)
of fotoshop natuurlijk..;
Comment