Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Druilerig weer, een nieuwe lockdown, dus de dochter nog maar eens voor de camera gezet.
Zoals steeds kijk ik uit naar jullie commentaren, ik leer er steeds veel van bij.
Leuke foto, mooie stijl; de pompoen geeft een krachtige kleur en je dochter is mooi aan het dromen over halloween
2 ideetjes:
* ze heeft precies een spinnenweb op haar voorhoofd, het is spijtig dat het er niet meer op staat. Haar gezicht draaien zou een heel andere foto hebben, dus het spinnenweb aan de andere kant schilderen of de foto andersom maken? Of je kan onze verbeelding laten werken
* een klein tegenlichtje achter haar om haar wat van de achtergrond los te maken zou wat meer diepte kunnen brengen
Goeie analyse - ik volg.
Idd de zwarte trui gaat een beetje op in de zwarte achtergrond - het tegenlichtje brengt daarvoor oplossing
Voor de rest heel goed
Peter
* ze heeft precies een spinnenweb op haar voorhoofd, het is spijtig dat het er niet meer op staat. Haar gezicht draaien zou een heel andere foto hebben, dus het spinnenweb aan de andere kant schilderen of de foto andersom maken? ...
Ik volg mijn voorgangers, toch een heel leuke foto, ik zou hier wel wat zwart knippen links van het beeld..
Ik zou deze vierkant maken, er is voor mij teveel zwart links, ik denk dat je zo nog een sterker beeld krijgt
Grtj Francine
Bedankt voor de opmerkingen allemaal.
Wat betreft het spinnenweb, het was inderdaad de bedoeling om ze hiervoor recht in de lens te laten kijken, maar dat werd wat te geposeerd. Vandaar maar voor deze oplossing gekozen.
Het licht op de achtergrond zou inderdaad misschien beter zijn, maar ik heb (nog) geen tweede licht.
Comment