Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
1920
Collapse
X
-
-
Re: 1920
Super foto omwille van de retrolook, de mooie kleding, maar bovenal omwille van de heel spontane look van het model!
Een detail: zou, denk ik, nog liever een vleugje meer contrast willen zien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Aurelius Bekijk berichtSuper foto omwille van de retrolook, de mooie kleding, maar bovenal omwille van de heel spontane look van het model!
Een detail: zou, denk ik, nog liever een vleugje meer contrast willen zien?
Bedankt voor het mooie commentaar !
Ik denk dat meer contrast de retrolook effect wat wegneemt?Canon EOS R6 - EF 24-70mm f/2.8L II USM - Canon EF 50mm f1.4 USM - EF 85mm f/1.2 II L USM - EF 100mm f2.8 MACRO USM - Canon EF 100-400mm f4.5-5.6 L IS USM
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtfoto is weg - en refresh helpt nietCanon EOS R6 - EF 24-70mm f/2.8L II USM - Canon EF 50mm f1.4 USM - EF 85mm f/1.2 II L USM - EF 100mm f2.8 MACRO USM - Canon EF 100-400mm f4.5-5.6 L IS USM
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andrevl Bekijk berichtZie nooit beelden van topic starter
Comment
-
Ik kan ook geen beelden zien van topic starter. Hij zegt dat hij zijn foto's upload via mupload.
Even zoeken bracht me bij www.mupload.nl. Als ik daar wil gaan kijken wordt ik automatisch omgeleid naar een twitter pagina van Proximus CSIRT.
Ik ben Proximus klant en vermoed dat mijn provider die website verdacht vindt en blokkeert.
CSIRT staat voor Cyber Security Incident Response Team.
Ik ga er van uit dat wie de foto's wel kan zien een andere provider heeft. Mochten er Proximus klanten zijn die de foto's kunnen zien, dan graag een seintje.
Noot aan moderators: dit is een niet foto gerelateerde commentaar, maar ik neem aan dat ik die toch best hier post.
LucLast edited by LucFT; 5 november 2020, 17:48.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk berichtIk kan ook geen beelden zien van topic starter. Hij zegt dat hij zijn foto's upload via mupload.
Even zoeken bracht me bij www.mupload.nl. Als ik daar wil gaan kijken wordt ik automatisch omgeleid naar een twitter pagina van Proximus CSIRT.
Ik ben Proximus klant en vermoed dat mijn provider die website verdacht vindt en blokkeert.
CSIRT staat voor Cyber Security Incident Response Team.
Ik ga er van uit dat wie de foto's wel kan zien een andere provider heeft. Mochten er Proximus klanten zijn die de foto's kunnen zien, dan graag een seintje.
Noot aan moderators: dit is een niet foto gerelateerde commentaar, maar ik neem aan dat ik die toch best hier post.
LucCanon EOS R6 - EF 24-70mm f/2.8L II USM - Canon EF 50mm f1.4 USM - EF 85mm f/1.2 II L USM - EF 100mm f2.8 MACRO USM - Canon EF 100-400mm f4.5-5.6 L IS USM
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MmmmMysterious Bekijk berichtGroeten Andre
Comment
-
Op mijn smartphone zie ik een mooie zachte z/w foto.
Op mijn pc krijg ik een rode balk met de melding dat de foto te groot is.
Dus via Imgur lukt het wel. Nu alleen nog de foto verkleinen en ze zal voor iedereen zichtbaar zijn.
Langste zijde maximaal 1920 pixels. Foto's tot langste zijde 1024 pixels worden op ware grootte getoond. Voor grotere (tot max 1920) kan je doorklikken. Een "preview" van 1024 is altijd zichtbaar.
En ik wil natuurlijk al die andere van u ook zien
LucLast edited by LucFT; 7 november 2020, 10:56.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk berichtOp mijn smartphone zie ik een mooie zachte z/w foto.
Op mijn pc krijg ik een rode balk met de melding dat de foto te groot is.
Dus via Imgur lukt het wel. Nu alleen nog de foto verkleinen en ze zal voor iedereen zichtbaar zijn.
Langste zijde maximaal 1920 pixels. Foto's tot langste zijde 1024 pixels worden op ware grootte getoond. Voor grotere (tot max 1920) kan je doorklikken. Een "preview" van 1024 is altijd zichtbaar.
En ik wil natuurlijk al die andere van u ook zien
LucCanon EOS R6 - EF 24-70mm f/2.8L II USM - Canon EF 50mm f1.4 USM - EF 85mm f/1.2 II L USM - EF 100mm f2.8 MACRO USM - Canon EF 100-400mm f4.5-5.6 L IS USM
Comment
Comment