Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1920

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 1920

Oorspronkelijk geplaatst door LFR Bekijk bericht
    Geen foto te zien?
    even refreshen
    Canon EOS R6 - EF 24-70mm f/2.8L II USM - Canon EF 50mm f1.4 USM - EF 85mm f/1.2 II L USM - EF 100mm f2.8 MACRO USM - Canon EF 100-400mm f4.5-5.6 L IS USM

Comment

Super foto omwille van de retrolook, de mooie kleding, maar bovenal omwille van de heel spontane look van het model!

Een detail: zou, denk ik, nog liever een vleugje meer contrast willen zien?
      https://www.instagram.com/aschoewever/?hl=en
      https://www.flickr.com/photos/191275694@N02/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aurelius Bekijk bericht
        Super foto omwille van de retrolook, de mooie kleding, maar bovenal omwille van de heel spontane look van het model!

Een detail: zou, denk ik, nog liever een vleugje meer contrast willen zien?

Bedankt voor het mooie commentaar !
        Ik denk dat meer contrast de retrolook effect wat wegneemt?
        Canon EOS R6 - EF 24-70mm f/2.8L II USM - Canon EF 50mm f1.4 USM - EF 85mm f/1.2 II L USM - EF 100mm f2.8 MACRO USM - Canon EF 100-400mm f4.5-5.6 L IS USM

Comment

foto is weg - en refresh helpt niet
          mijn website : klik

Comment

Hier ook geen beeld.
            https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
              foto is weg - en refresh helpt niet
              Vreemd! Ik doe de upload via mupload.

Comment

Zie nooit beelden van topic starter
                Groeten Andre

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Andrevl Bekijk bericht
                  Zie nooit beelden van topic starter
                  Hier ook niet...

Comment

Ik kan ook geen beelden zien van topic starter. Hij zegt dat hij zijn foto's upload via mupload.
                    Even zoeken bracht me bij www.mupload.nl. Als ik daar wil gaan kijken wordt ik automatisch omgeleid naar een twitter pagina van Proximus CSIRT.
                    Ik ben Proximus klant en vermoed dat mijn provider die website verdacht vindt en blokkeert.
                    CSIRT staat voor Cyber Security Incident Response Team.
                    Ik ga er van uit dat wie de foto's wel kan zien een andere provider heeft. Mochten er Proximus klanten zijn die de foto's kunnen zien, dan graag een seintje.

Noot aan moderators: dit is een niet foto gerelateerde commentaar, maar ik neem aan dat ik die toch best hier post.
                    Luc
                    Last edited by LucFT; 5 november 2020, 17:48.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk bericht
                      Ik kan ook geen beelden zien van topic starter. Hij zegt dat hij zijn foto's upload via mupload.
                      Even zoeken bracht me bij www.mupload.nl. Als ik daar wil gaan kijken wordt ik automatisch omgeleid naar een twitter pagina van Proximus CSIRT.
                      Ik ben Proximus klant en vermoed dat mijn provider die website verdacht vindt en blokkeert.
                      CSIRT staat voor Cyber Security Incident Response Team.
                      Ik ga er van uit dat wie de foto's wel kan zien een andere provider heeft. Mochten er Proximus klanten zijn die de foto's kunnen zien, dan graag een seintje.

Noot aan moderators: dit is een niet foto gerelateerde commentaar, maar ik neem aan dat ik die toch best hier post.
                      Luc
                      Ok Luc bedankt voor de melding. Ik heb internet Telenet.

Comment

zien jullie de foto nu? Upload via Imgur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MmmmMysterious Bekijk bericht

zien jullie de foto nu? Upload via Imgur.
                          Nu een rode balk, langste zijde neem ik steeds op 1600 px
                          Groeten Andre

Comment

Op mijn smartphone zie ik een mooie zachte z/w foto.
                            Op mijn pc krijg ik een rode balk met de melding dat de foto te groot is.

Dus via Imgur lukt het wel. Nu alleen nog de foto verkleinen en ze zal voor iedereen zichtbaar zijn.

Langste zijde maximaal 1920 pixels. Foto's tot langste zijde 1024 pixels worden op ware grootte getoond. Voor grotere (tot max 1920) kan je doorklikken. Een "preview" van 1024 is altijd zichtbaar.
                            En ik wil natuurlijk al die andere van u ook zien

Luc
                            Last edited by LucFT; 7 november 2020, 10:56.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk bericht
                              Op mijn smartphone zie ik een mooie zachte z/w foto.
                              Op mijn pc krijg ik een rode balk met de melding dat de foto te groot is.

Dus via Imgur lukt het wel. Nu alleen nog de foto verkleinen en ze zal voor iedereen zichtbaar zijn.

Langste zijde maximaal 1920 pixels. Foto's tot langste zijde 1024 pixels worden op ware grootte getoond. Voor grotere (tot max 1920) kan je doorklikken. Een "preview" van 1024 is altijd zichtbaar.
                              En ik wil natuurlijk al die andere van u ook zien

Luc
                              Ok Luc bedankt ! Vanaf nu doe ik het via Imgur!!

Comment

Working...
                              X