Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De romantiek spat er af. Heel knappe subframing, Belichting-emotie super. Mooie afwerking. Top gedaan.
Klein detail: voor mij passen die sportschoenen niet echt in de sfeer/totaliteit van het beeld. Hier kan je nog winst halen denk ik.
De romantiek spat er af. Heel knappe subframing, Belichting-emotie super. Mooie afwerking. Top gedaan.
Klein detail: voor mij passen die sportschoenen niet echt in de sfeer/totaliteit van het beeld. Hier kan je nog winst halen denk ik.
Bedankt voor je input. Is idd iets storends in de foto. Volgende keer zal ik er zeker op letten ^^.
Heel mooi, compositie, kleuren, inhoud...zou deze durven croppen tot aan rechterkant van blauwe deur, boven nog voldoende ruimte, komt inhoud nog beter over...
foto met een grote ZIEL
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment