Straatfotografie in Antwerpen
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
pink-protection !
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: pink-protection !
Mooi en erg afwerend. Niet gecharmeerd van het fotomoment?
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk berichtMooi en erg afwerend. Niet gecharmeerd van het fotomoment?
De dame was inderdaad in eerste instantie niet echt opgezet maar toen ik haar na de opname uitlegde dat ik het kleurenpalet mooi vond begreep ze waarom en had ze totaal geen bezwaar meer. Ik had gerust nog een nieuwe foto kunnen maken maar ik vond de afwerende roze hand juist leuk.Last edited by walter bechhols; 27 augustus 2020, 12:46.
Comment
-
Heerlijke foto. Goed dat je geen nieuwe gemaakt hebt, deze maakt het heel leuk en toepasselijk zo. Wel netjes dat je het haar uitlegt.
Comment
-
-
-
Mooi sprekend moment in kleur…Digitaal en analoog materiaal…
Marius Fotografie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk berichtDe dame was inderdaad in eerste instantie niet echt opgezet maar toen ik haar na de opname uitlegde dat ik het kleurenpalet mooi vond begreep ze waarom en had ze totaal geen bezwaar meer. Ik had gerust nog een nieuwe foto kunnen maken maar ik vond de afwerende roze hand juist leuk.
Je maakt foto's van mensen die (zoals hier) niet op de foto willen staan waar je achteraf de toestemming voor nodig hebt om de foto te mogen houden en gebruiken.
Als fotograaf maak ikzelf foto's van andere mensen die daarom vragen of mij toestemming gegeven hebben.
En toch zou ik het zelf niet leuk vinden mocht er van mij een foto worden genomen terwijl ik op terras zit te genieten van een drankje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asterion Bekijk berichtDaarom is straatfotografie zo moeilijk om te doen.
Je maakt foto's van mensen die (zoals hier) niet op de foto willen staan waar je achteraf de toestemming voor nodig hebt om de foto te mogen houden en gebruiken.
" ongezien " te fotograferen.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door FotoMarius Bekijk berichtMooi sprekend moment in kleur…
Comment
Comment