Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Misschien wat te veel verscherpt, maar toch leuke kijkplaat, nieuwsgierig wat die ceremonie nu precies is...
De Balinezen belijden voornamelijk het Hindoeïsme.
Ze hebben voor alles een ceromonie waarbij ze voornamelijk offers brengen. In een klein stadje is er wel iedere dag eentje.
De Ganges is heel belangrijk... en komt voorbij aan de zee :-)
Deze familie heeft een 70-tal jaar geleden een familielid verloren in een ongeluk (boom op zijn hoofd gevallen tijdens een storm) omdat dit geen natuurlijke of gewone doodsoorzaak is, dwaalt zijn geest nog rond... Daarom offert zijn familie (nu al de 5de generatie) geregeld eten aan de goden (in de zee)
Ik wil wel opmerken dat ze meeste offers na de ceremonie zelf opeten.
Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
De Balinezen belijden voornamelijk het Hindoeïsme.
Ze hebben voor alles een ceromonie waarbij ze voornamelijk offers brengen. In een klein stadje is er wel iedere dag eentje.
De Ganges is heel belangrijk... en komt voorbij aan de zee :-)
Deze familie heeft een 70-tal jaar geleden een familielid verloren in een ongeluk (boom op zijn hoofd gevallen tijdens een storm) omdat dit geen natuurlijke of gewone doodsoorzaak is, dwaalt zijn geest nog rond... Daarom offert zijn familie (nu al de 5de generatie) geregeld eten aan de goden (in de zee)
Ik wil wel opmerken dat ze meeste offers na de ceremonie zelf opeten.
Dank je wel, heel verhelderend, en die laatste zin... moest ik toch even bij glimlachen....
Comment