Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
misschien toch die richel boven uit beeld halen ? kwestie van de af te leggen weg langer te laten schijnen.
interessante reeks, jammer dat het steeds ruggen zijn.
de ruggen hebben 2 redenen:
1. In Marokko ligt het nemen van portretten zeer gevoelig, om verschillende redenen maar voornamelijk dezelfde reden als in Europa: privacy
2. het gaat mij hier niet om het gezicht, maar de relatie vader-zoon op zich. Mochten de personages naar mij toegelopen komen, dan had ik de foto hoogstwaarschijnlijk niet genomen.
Er was ook niet voldoende tijd om te connecten met de personages. Als ik een foto heb met een gezicht er op, dan kan je zeker zijn dat ik tussen de 20 en 30 minuten heb staan praten met hen vooraleer ik op de knop druk.
Twee personen op weg met kilometerpaal en richtingwijzer voor gevaarlijke bocht. Allemaal inhoudelijk voorwerpen die als symboliek kunnen dienen in het verhaal. Knap !
de ruggen hebben 2 redenen:
1. In Marokko ligt het nemen van portretten zeer gevoelig, om verschillende redenen maar voornamelijk dezelfde reden als in Europa: privacy
2. het gaat mij hier niet om het gezicht, maar de relatie vader-zoon op zich. Mochten de personages naar mij toegelopen komen, dan had ik de foto hoogstwaarschijnlijk niet genomen.
Er was ook niet voldoende tijd om te connecten met de personages. Als ik een foto heb met een gezicht er op, dan kan je zeker zijn dat ik tussen de 20 en 30 minuten heb staan praten met hen vooraleer ik op de knop druk.
mijn opmerking ging over de collectie die je momenteel stuurt; niet over dit beeld want hier is hun positie essentieel voor het idee "naar een toekomst evolueren". NB : persoonlijk heb ik in Marocco geen problemen ondervonden bij het portretteren van lokale bevolking, maar ik deed inderdaad mijn best om eerst oogcontact te maken en vriendelijk mijn camera omhoog te steken. Meestal kwam er een glimlach als antwoord hoor.
Comment