Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
ik ken niets van portretfotografie, maar ik vond de vorige beelden aangenamer, meer empathie. Maar dat is dus puur gevoelsmatig, geen verstand van de techniek.
Merci, dat mag, is misschien omdat ze niet in de camera kijkt waardoor je als kijker minder connectie kan maken? Vind de foto zelf niet mis, maar begrijp je wel voor een stuk, er had idd misschien wat meer gevoel van mogen uitgaan, moet daar wat meer aandacht aan besteden tijdens de shoot.
Good morning? Haar gezicht en lichaamstaal spreken boekdelen. Ik denk dat haar nacht niet helemaal naar wens is verlopen...
Persoonlijk had ik een reflector gebruikt achter haar om wat licht in te vullen en alzo meer volume en detail in het kapsel te brengen.
Het wegkijken van de lens vind ik een goede keuze: daarmee bouw je storytelling op, de toeschouwer moet zelf een stuk van het verhaal invullen.
Mooi afgewerkte zwart/wit prent.
Comment